Recente inhoud door EllieK

1. E

Borstvoeding zwaar

Ik had dat ook, emotioneel kon ik echt niet meer en de pijn was niet te doen. Ik ben gestopt, na veel wikken en wegen, en mijn moeder die zei dat ze een pot flesvoeding ging halen. Toen de beslissing genomen was viel er een 'last' van mijn schouders! Nu krijgt mijn dochter de fles en voel ik...
  2. E

Niet op rug kunnen liggen

Hoever ben je in je zwangerschap? Vaak vanaf 20 weken kan je niet meer op je rug liggen omdat de bloedtoevoer wordt afgekneld. Dit kan voor pijn en ongemak zorgen. Bij sommige is dit al eerder of later in de zwangerschap.
  3. E

Twijfel tussen twee meisjes namen

Haha ? en ik had juist een hond genaamd Chloë ?? en ga mijn dochter Ivy noemen! Chloë spreek ik uit als Klowie Ivy als Aivie, op zijn Engels
  4. E

Twijfel tussen twee meisjes namen

Vindt Ivy het mooist, maar heb die naam ook gekozen voor mijn dochter ? haha
  5. E

Wat zeggen klachten over verloop?

4 dagen na mijn IUI kreeg ik pijnlijke borsten en werd ik misselijk. In de weken daarna zijn er alleen maar klachten bij gekomen ? Nu 40+5 ?
  6. E

Lage rugpijn

Ja, nu 40 weken en gister controle gehad. Alles zit nog dicht, dus het gaat nog even duren! Hopelijk helpt de massage je tegen de pijn!
  7. E

Ervaring clearblue ovulatietesten

Ik had de roze gebruikt. Maar die zijn zeker betrouwbaar! Op een Donderdag nog een lege circkel, vrijdagochtend een smiley. Die Vrijdag IUI en nu 40 weken zwanger ? Dus denk dat die paarse ook wel betrouwbaar moet zijn! Weet wel dat je ovulatie er nog aankomt, die komt vaak pas na de smiley of...
  8. E

Lage rugpijn

Het is vandaag alleen maar erger ? en bij controle van de verloskundige kwam er ook uit dat er verder totaal geen beweging inzit ? dus voelt een beetje alsof ik pijn heb voor niks...
  9. E

Lage rugpijn

Ik heb dat ook al een tijdje, ben nu 39+5. Komt denk ik van het hoofdje dat laag in de bekken ligt. ??‍♀️
  10. E

HONGER!!

Ja heel normaal!! Het moeilijke is om niet teveel te eten! Probeer gezonde snacks, ik ging veel komkommer/tomaten eten, dan zat ik wel snel vol van! Ookal wou ik hele andere dingen ?
  11. E

Opmerkingen die zo irritant zijn tijdens je zwangerschap!

Erger mij vooral aan; oohh, is de baby er nog niet?? ? alsof ik met een watermeloen onder mijn shirt ga lopen!! ?? Je hoort het echt wel wanneer ze geboren is!
  12. E

Geboortekaartjes

Nou, persoonlijk vind ik het toch normaal dat je een kaartje terug krijgt!! Misschien niet van iedereen, maar zou ook teleurgesteld zijn als ik niks ontvang. Maar misschien komen ze nog?!?! ?? Later in de week??
  13. E

Bevalling opwekken

Je kan vanalles proberen, maar als je lichaam er niet klaar voor is, zal er ook niks gebeuren.. Heel vervelend, maar je zal nog even moeten wachten ;) Pas als je lichaam er klaar voor is kunnen bepaalde dingen zoals ananas, pittig eten enz. Het proces versnellen.
  14. E

Baby voelen 16 weken en daarna een week niet

Dat gebeurd vaak! De baby is nog klein, dus het is normaal dat je ze de ene keer wel voelt en dan ineens niet!! Ik voelde mijn kleine voor het eerst met 13 weken, daarna 2 weken niet en toen soms maar 2 of 3 keer in de week. Pas rond zo'n 28 weken moet je de baby elke dag voelen!
  15. E

Ice tea drinken

Ik drink het wel eens, niet meer zoveel als voorheen. Je mag ook nogsteeds thee drinken, alleen niet teveel. Gewoon opletten dat je niet teveel caffeïne/theïne binnen krijgt ;) Met ijsthee moet je wel ook opletten vanwege de hoeveelheid suiker die erin zit!
Terug
Bovenaan