<p>hoi. </p><p>Mijn dochter is net 1 jaar geworden en sliep altijd goed. Bracht haar tegen 7 uur op bed en de volgende ochtend 6 uur werd ze weer wakker. Maar sins 3 weken word ze zowiezo 1 keer wakker tussen 2200 en 0100 uur dan word ze huilend wakker. Haar laten liggen heeft...
Dankjewel voor jullie reacties.
Mijn dochter zit net op het gemiddelde gewicht en is best klein. Ik zal de fles om 10uur weglaten en kijken hoe ze daarop reageert.
Gelukkig want ze hoeft ook niet meer dan 150cc
Ze is mijn eerste kindje dus alles is natuurlijk nog wat onzeker maar ik bedank...
<p>Hallo. </p><p>Mijn dochter is bijna 10 maanden. </p><p>Voedingschema : </p><p>0700 : fles 150cc</p><p>1030 : fruit + paar stukjes brood (ze eet altijd maar een paar stukjes meer hoeft ze niet ) </p><p>1300: fles 150cc of pap...
Super dames bedankt voor de tips.
Heb gisteravond een zetpilletje gegeven en ze heeft de hele nacht geslapen. Heb 3 bijt ringen voor haar. Zodat ze om en om in de koelkast kunnen haha.
Heb inderdaad al een tandenborstel voor haar en als ik een schone luier geef of omkleden geef ik haar die en...
<p>Mijn dochter is 7 1/2 maand en krijgt haar eerste tandjes. 1 is al bijna door en de andere volgt er snel na denk ik. </p><p>Nu heeft ze veel pijn en wil de flessen niet meer. Ik geef haar dus ook veel andere dingen en veel vocht zodat ze wel wat binnen...
<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn dochter is 6 maanden en ik gaf haar tegen 11 uur altijd de laatste fles.</p><p>Maar sins 3 dagen word ze nu om 8uur savonds huilend wakker. Ik laat haar dan even bij me zitten en breng haar weer op bed dan slaapt ze weer. En om 11 uur...
Ik wacht af haha kan lang duren dus ?
Ik probeer vaak in haar mond te kijken maar ze doet haar tong er telkens voor dus is nog niet gelukt om het te zien.
Dankje wel voor de reactie.
Ze heeft inderdaad ook goeie dagen en dan ineens weer een paar dagen slecht.
Maar ze groeit wel en dat is natuurlijk het belangrijkste. Nu is ze van zichzelf al fijntjes en klein dus denk dat ze dan niet meer nodig heeft. En ga haar ook niet dwingen.
<p>Hallo.</p><p>Mijn docher is 5 maanden. </p><p>Ze kwijlt sins 2/3 weken ongelooflijk veel, haar shirt of slabbertje is altijd nat. En ze stopt echt alles in haar mond.</p><p>Is dat een teken dat ze tandjes krijgt?</p><p>Ik zie verder niks...
<p>Hallo.</p><p>Mijn dochter is 5 maand oud. </p><p>Drinkt vanaf begin niet zoveel.</p><p>Maar nu wil ze sochtends haast niet drinken ze drinkt maar 50 tot 100cc . De fles om 7uur savonds en 12uur savonds drinkt ze wel helemaal op...
Ja, ze heeft geen koorts.
Haal altijd mijn babyvoeding bij de jumbo/Albert Hein weg. ( hero Hypo-allegeen )
En van de week bij de Kruidvat weggehaald vond de poeder aardig fijn. Dus nieuwr gehaald en net een flesje gegeven van de nieuwe ( Albert hein) hele fles leeggedronken en nu speelt ze in...
<p>Goedeavond. </p><p> </p><p>Mijn dochter is 4.5 maand.</p><p>De eerste 3 maand heeft ze veel gehuild ivm krampjes. </p><p>De laaste maand gaat het hartstikke goed en ze lacht veel en is tevreden. </p><p>Maar sins gister is ze...