´s Avonds wil ik moeilijk in slaap vallen…

A

Anoniem

Guest
Goede morgen allemaal,

Herkennen jullie het volgende: onze lieverd wil ’s avonds maar moeilijk in slaap vallen. Sinds een twee weken wordt ze zelfs heel boos, ze wil zo graag alles zien en wakker blijven. Ze is niet stil te krijgen, ze huilt zodra we haar in bed leggen. Dan huilt ze zichzelf helemaal over de toeren heen. We laten haar dan een tien minuten liggen, overigens met kromme tenen beneden. We vinden het zielig voor haar.

We laten haar wel in bed liggen, en gaan haar troosten. Mijn man zou haar echter duidelijk willen maken dat dit helemaal niet nodig is. Dit kan echter natuurlijk nog niet. Als ze dan maar de rest van de nacht lekker doorslaapt, is er niet veel aan de hand. Maar ze is gewoon al om 2:30 uur weer klaar wakker. En soms ook nog om 4 uur, etc. ’s Ochtends is ze heel vroeg wakker, meestal om half zes.

Weten jullie misschien hoe we haar minder boos in slaap krijgen? En hoe wij een nachtje door kunnen slapen?

Hoi,

Gohhhhh dat klinkt bekend! Is ze rond de 9 maanden???
Ze wordt wel rustig als er iemand bij is?? zo ja.... verlatingsangst.
Ten minste... dat was hier zo.
Ik blijf me stellig voorhouden dat het uiteindelijk wel (weer) overwaaid en dat de rust hier weer terug keert... tot die tijd, is het met recht veel  naar binnen gieten
Ik geloof dat mijn dochtertje er een topic over had geplaatst; vroege vogel.

Succes ermee!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan