´slijmerig´ vraagje (hihi)

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben net gestopt met de pil en kijk deze maand dus voor het eerst met interesse naar slijm (wat klinkt dit erg, maar goed). Mijn laatste menstruatie begon 19 april (cyclus weet ik dus nog niet), zou het dan kunnen dat het slijm nu wat dikker en crèmiger is en dat dat wijst op een aankomend ei? Ik weet het, een beetje rare vraag, maar ik vraag me af of één van jullie meer ervaren ´slijmkijkers ´ mij verder kan helpen. M.a.w.: hebben jullie dat ook en hoe lang duurt het dan (gemiddeld) voordat de daadwerkelijke eisprong is?

Ik moet zeggen dat ik mezelf verbaas door zo ´n vraag te stellen, maar gezien alle andere onderwerpen die over het forum vliegen, durf ik het wel aan

Liefs, Katie

hoi kat kijk eens op   3 x w punt vruchtbaarheid punt org hier staat heel goed beschreven wanneer je je eisprong kan verachten aan de   hand van het slijm ( het moet helder rekbaar slijm zijn ik hoop dat je er wat aan hebt succes

Hoi Hoi

Je kunt inderdaad het beste op die site kijken. Want het is bij iedeereen verschillend. Ik had een paar dagen wat dik gelig slijm. Daarna twee dagen niets. En toen heel veel slijm, en dat was dus achteraf gezien de aankondiging van mijn ei(ik temperatuur) maar op dat moment heb ik dat niet gezien als rekbaar slijm. Dus het is echt per persoon verschillend.
Ik heb me in ieder geval voor genomen om er niet meer naar te kijken komende maand, niet meer temp. en we zien wel

Liefs Doortje

Terug
Bovenaan