één rode wang!?

A

Anoniem

Guest
Haalde vanmiddag Joëlla uit bed, en ze had een linker rode wang.
Echt vreemd.
Ze heeft nu nog steeds die linker rode wang.
Weet iemand of dit erg is, of een teken van iets is??

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Heb je al in Joëlla's mondje gekeken ? Soms kan het te maken hebben met het krijgen van tandjes of kiesjes. Als het allemaal hobbelt en bobbelt in het mondje kun je er bijna wel van uitgaan dat er iets staat te gebeuren.  

Iets anders kan ik op dit moment niet bedenken, als het morgen nog steeds zo is kun je misschien de huisarts even bellen.

Jolanda

Kian heeft regelmatig 1 rode wang (gevallen, erop gelegen) maar dat trekt binnen het uur altijd wel weer weg.
Ik heb nog nooit iets gehoord wat 1 rode wang veroorzaakt, dus ik denk dat het vanzelf weer wegtrekt.
Liefs Nelleke

Hier ook wel eens één rode wang, ik trek altijd het verband met het krijgen van tanden, meestal klopt dit wel...

Bij twijfel de ha bellen...

Sterkte
Renske

Hoi,

Jamie heeft heel vaak 1 rode wang. En kan het soms wel de halve dag hebben. Ik denk zelf dat ht komt door tandjes of kiesjes.

Succes ermee!!

Gr. natasja mv Jamie

Stijn heeft een rode wang wanneer er tandjes/kiesjes komen. Daar herken ik het meestal zelfs aan...

hoe is je zwangerschap, al een beetje geruster?

Yoëll heeft ook vaak een rode wang van een doorkomende tand of kies.
Sinds vandaag heeft hij 2 rode wangen, maar niet zozeer een kies te vinden. Na een aantal keer voelen aan zn wangen, bleken ze wat schraal van de kou. Dus lekker vet houden.

Pauline

Als er bij Tijs tandjes aan zitten te komen, heeft hij ook altijd een rood wangetje. Pas kwamen er 4 bijna tegelijk door. Echt vuurrode wangen had hij ene paar weken lang. De laatste van de 4 was door en de rode wangen verdwenen als sneeuw voor de zon.

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan