Çinar nog steeds in het ziekenhuis

hoi hoi,

Mijn kleine ventje ligt nog steeds in het ziekenhuis, ik had zo gehoopt dat hij het weekend thuis zal zijn maar helaas.

Ze hebben donderdag bloed geprikt bij hem en slijm afgenomen, maar dat was allemaal prima gelukkig. Hij is nog steeds heel erg aan het spugen hij kreeg normaal friso comfort en ze hebben hem nu friso normaal met nutriton gegeven maar hij bleef nog spugen.

vandaag heeft de arts eindelijk aktie ondernomen (ik d8 dat het nooit zal gebeuren) en een echo van zijn buikje laten maken. Terwijl ze de echo aan het maken waren zei die dokter helemaal nix tegen me en ik was zoooo zenuwachtig nou ineens vraagt hij of een andere dokter even gebeld kan worden om mee te kijken die zag wel wat maar haalde er nog een arts bij. Nou je weet natuurlijk wel Ik had het niet meer. Die arts zie ja ja dat is duidelijjk dat is een ..... (weet de naam niet) En ze wouden weer weglopen ik dacht hoo dat gaat me niet gebeuren ik wil NU weten waar jullie het over hadden.
Vreselijk zulke artsen die je niet even uitleggen waar ze het over hebben ze begrijpen gewoon niet dat jij al dagen in spanning zit over wat er aan de hand is.

Het blijkt nu zo te zijn dat zijn sluitspier van zijn maagje naar de dunne darm te dik is. normaal is dit bij baby's van 4 tot 6 wk dus het is een beetje een uitzondering. Ze gaan nu kijken of de spier van het weekend een beetje gaat slinken zodat het uiteindelijk vanzelf overgaat. is dat niet het geval dan moet er toch geopereerd worden. Ik hoop zo dat dit niet het geval is dat lijkt me zo vreselijk om mee te maken.

Jullie horen gauw weer van me

ps nog bedankt voor alle lieve berichten in mijn vorige topic

Veel liefs Mama Has

Hoi,
wat rottig zeg dat je kleine nog steeds in het ziekenhuis ligt en dat die artsen zich zo opstellen. Veel inlevingsvermogen lijken ze op zo'n moment niet te hebben he. Maar gelukkig hebben ze ontdekt wat het is en kunnen ze er iets aan doen. Tsja... opereren is nooit leuk, zeker niet bij zo'n kleintje, maar ja.... als het nodig is.
Hopelijk gaat het verder goed en krijg jij dadelijk ook genoeg rust. Heel veel beterschap voor je ventje.
Groetjes Veerle

Hoi mama Has,

wat een teleurstelling dat je mannetje nog niet mee naar huis mocht! Ik hoop voor je da het na het weeekend wat beter gaat zodat er niet geopereerd hoeft te worden. Nogmaals heel veel sterkte en laat je niet op de kop zitten door die artsen. Je hebt recht op informatie! (Alleen vinden sommige artsen ons als ouders maar lastig omdat we ook dat recht willen nemen.)

sterkte en groetjes Ilona

heel veel sterkte voor jou en je man en heel vee beterschap voor Çinar!!! Hopelijk slinkt de spier van t weekend flink zodat een operatie niet nodig is... K duim voor jullie,
groetjes mira sinds 02-01 mama van jaap

Heel veel sterkte!!!

groetjes Irene

PS Lotta heeft twee weken in het ziekenhuis gelegen en mijn ervaring is dat je gewoon alles moet vragen. Soms zijn ze daar denk ik knettergek van mij geworden (staat ook de hele tijd in de ouderrapportage; "moeder Lotta is zeer bezorgd", een eufemisme voor  "wat een zeurmens" denk ik, maar ik wilde het ook per sé allemaal weten. Kennis = macht, hihi.
Heel veel succes met alles en hou ons op de hoogte.

Heel veel sterkte!

Ik hoop dat de operatie niet nodig is. het is zoooo zielig om mee te maken als je kindje geopereerd moet worden, je voelt je zo machteloos. En die dokters........het is dat ze je kindje kunnen helpen maar ze leven naar mijn idee vaak op een ander level. hiermee wil ik natuurlijk niet alle artsen over een kam scheren maar ze laten je soms echt een beetje aan je lot over is ook mijn ervaring. Ze willlen je waarschijnlijk ook niet onnodig ongerust maken maar als je helemaal niets weet voel je je misschien nog wel veel ongeruster.

Houd vol en we horen wel weer van je hoe het gaat.

Groetjes Linda

Hoi mama Has,

Ik zal voor jullie duimen dat die spier vanzelf slinkt zodat er niet geopereerd hoeft te worden! En natuurlijk hoop ik dat je kleintje weer heel snel opknapt en dat hij dan weer lekker met jou mee naar huis mag, want daar hoort hij en niet in zo'n groot ziekenhuis.

Liefs,

Eveline

Oh wat zielig voor hem maar ook voor jou! Iid zo vervelend die dokterspraat. Hallo zeg het gaat over jou kindje!! Groot gelijk hoor dat je ze aan hun jasje trekt!
Ik hoop dat het snel goed komt en dat hij niet geopereerd moet worden,lijkt me echt super zielig! Ik wens je heel veel sterkte!!
Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan