“zwanger-oktober-2006” update!!!

A

Anoniem

Guest
Wat hebben we het leuk, spannend en gezellig gehad hè samen!
Zullen we een rondje doen, hoe het nu met de kleine mannetjes en meiden gaat?
Ik hoop dat alles met iedereen goed gaat, nu ze allemaal een een half jaar zijn...

Stijn, uiterekend op 23 oktober, geboren op 7 september (keizersnede ivm Hellp).
Is met 8,5 maand ruim 7 kilo en 70 cm lang. Eet en drinkt lekker, groente, fruit, vlees, vis, opvolgmelk, pap etc. Slaapt goed, tenzij er ‘iets’ is.
Dat ‘iets’ is tegenwoordig TANDJES!!! Hihi, de zesde komt er al aan. Alles aan hem is nog baby, weinig haar ed maar dat mondjes is zo grappig. Hij bijt zo een stukje van een soepstengel, krrrkrrrkrrr.

Meneertje wil heel graag staan maar kan nog niet zelfstandig zitten. Ben benieuwd hoe dat bij jullie gaat? Stijn tijgert en komt zo aardig waar hij wil zijn. De laaste week probeert hij wel op zijn knietjes te gaan ballanceren. Zo schattig met dat kontje omhoog.

Naar de dieren gaan vind ie geweldig en hij vertelt ze allemaal een verhaaltje. Of het nu een lammetje of een groot paard is het maakt hem niets uit! Met andere kindjes zijn vind ie ook heel leuk. Vandaar dat ik hem met een gerust hart drie dagen van de week op de crèche breng. Het gaat heel goed. Ben erg tevreden.

Tja, wat nog meer dan dat hij de verrijking aan mijn leventje is! Ik hou zo ongelofelijk veel mijn mijn lieve mannetje!!!

Kijk hier het bewijs van zijn ‘ik-kan-staan-kunsten’:

Veel liefs allemaal en ik hoop dat er nog wat oktober-kindjes volgen...

Ik hoop niet dat het rondje bij mij eindigd...
Wat een mannetje zeg, die Stijn van jou. Wat groot alweer he.
Isabel is geboren op 11 oktober 2006 (19.12) na een ingeleide bevalling ivm langdurig gebroken vliezen. De uitgerekende datum was 14-10-06
Isabel bleek na de geboorte een slpa armpje te hebben, later bleek dit Erbse Parese te zijn. Dit heeft ze overgehouden aan de bevalling. Of het aan de arts assistent ligt of aan mijn bekken dat zijn we nu aan het uitzoeken.
8 maart 2007 is Isabel geopereerd aan haar zenuwletsel in het LUMC (leiden) er zijn zenuwen getransplanteerd vanuit haar kuiten en in haar arm gezet. Koinkt simpel, maar dat was het zeker niet.
Isabel is nu ruim 7 maanden, weegt 7500 gram en is 67 cm, ze eet drinkt, slaapt prima en is altijd vrolijk, echt waar.
Ik ben vergeten hoe ik ook alweer foto's hier moet plaatse dus vor foto's kijk op.

www.isabelmedina.nl

Liefs Sharon

Nou, dan zal ik ook maar even wat over Dean schrijven.

Ik was 27 september uitgerekend, maar Dean kwam  op 5 oktober ter wereld na een bevalling van 47 uur. Hij woog toen 3615 gram en was 53 cm. Een maand geleden zijn we voor het laatst naar het cb geweest en toen woog Dean 9420 gram en was 71 cm. Over 2 weekjes moeten we weer en ik ben benieuwd wat hij nu weegt en hoe lang hij is. Het is een super tevreden en makkelijk mannetje. Hij drinkt lekker z'n melk (2x) en eet fruit, pap en groente. We hebben er geen kind aan. Hahaha. Hij heeft nog geen tandjes. Hij rolt door het hele huis en kruipt achteruit. Zitten kan hij nog niet zelfstandig. Hieronder een fotootje van mijn lieve ventje.

Dean 7,5 mnd

Groetjes,
Nelly mv Dean (05-10-2006)

Nou, dan ook maar een update van Marijn.
Marijn is geboren op 26 oktober 2006 om 03.40. Het was echt een turbo-bevalling; de weeen kwamen pas echt goed op gang rond 02.30, dus reken maar uit!! Hij was 3500 gram zwaar en 50 cm lang. Inmiddels is hij 7 maanden (zaterdag a.s.) en nu weegt hij 7800 gram en is 71 cm lang. Mijn hemel, wat gaat het allemaal snel he?!

Marijn is niet zo snel met alles! Hij rolde van rug naar buik met Koninginnedag en met Hemelvaart ook weer terug. Haha, leuke dagen om te "onthouden". Verder kan hij nog niet zelfstandig zitten, maar goed, zal allemaal wel komen.
Momenteel hannessen we lekker met het eten. SInds de fruit en groentenhap geintroduceerd zijn, wil hij zijn flessen niet echt meer. Soms zitten we op maar 2 flessen per dag......

We lopen ook bij de kinderarts met Marijn. ZIjn fontanellen sluiten zich vrij snel en de groei van zijn hoofdje blijft ook wat achter. Als de schedelnaden al dicht zijn, dan kan het hoofd helemaal niet meer groeien . Gelukkig is dat (nog) niet het geval; anders zou er een operatie aan te pas moeten komen! Op zich gaat het naar mijn idee wel goed nu; volgende week moeten we weer naar de kinderarts en ik hoop dat zij ook positief is!

En verder is het de aller-aller-aller liefste baby ter wereld, hahahahaha! Kleine lachebek.....

Nou, leuk om alles te lezen van iedereen (een aantal komen gelukkig ook regelmatig op MSN....). Lekker hoor zo kletsen over onze kleintjes!!!

Veel geluk, Patricia

Terug
Bovenaan