♪♪♪ Lang zullen jullie leven!! ♪♪♪

A

Anoniem

Guest
Eigenlijk niet zo eerlijk. Voor sommige mamma's wordt een uitgebreid "happy-birthday" topic geopend, en voor sommige niet. Maar net of er iemand zo alert is geweest om op die kalender te kijken.

Dus even een inhaalslag:

Petra, Meisjeb, Brigit, Esmeralda, Simone, Tobi, Mo, Lonneke, Char, Bianca,
Pauline, Daniëlle, Myrna, Sabina, Gaby, Mariska, Danielle, Sandra, Jennifer,
Marieke, Steffie, Ilse, Prutske, Kitty, Bianca, Marjon, Geeskse, Elly, Jolanda,
Iris, Kim, Jeanne, Anneke, Mama26, Lisenka, Corine, Diana, Fenneke, Liesbeth, Jeske, Danielle, Jessica, Barbara, Monique, Bianca,  Kiekje,
Esmé, Pally, Jaqueline, Helga, Maaike, Nelly, Lillian, Mirthe, Stephanie,
Tanja en Cissy alsnog van harte gefeliciteerd met jullie jaarwisselingen, ik hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben!

En Elise, Natasja, Claudia, Ellen, Dianka, Vano, Brenda, Nessie, poppetje71,
Anouschka, Priscilla, Denise, Cindy, Mira, Marieke, Diana, Misja, Jantine, Marjan, Wendy, Sandra,    Pamela, Vrouwtje1, Angel, Nino, Sammie,
Guppie, Pauline, Annet, Elise, Marina, Di Silva, Esther, Annemarie,
Sandra, Jose,  Nancy, Sandra77, marloes, Patty,  Kirsten, Esther, Mariëlle,
Lilian, Jacqueline, Annemieke, Hanneke,    Larissa, Fonske, Veronique, Natasja en Wendy alvast gefeliciteerd! Een hele fijne verjaardag toegewenst!

Ik zal ook nog even een liedje voor jullie allemaal zingen (geluid uit!!!)        

Lang zal je leven
                                                       Lang zal je leven
                                                       Lang zal je leven in de gloria
                                                       in de gloria
                                                       in de gloooooriiiiaaaaaaa!!!!
                                                       Hyper de piep, HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!  
                                                       (herhalen al naar gelang leeftijd)

Liefs Nelleke

hahahaha, grappig. Niemand kan jou  meer iets kwalijk nemen dit jaar!!!

Fonske.

Je hebt natuurlijk wel gelijk Nelleke. Is misschien inderdaad een beetje lullig.

Groetjes,
Nelly.

Hahaha,.. Phira.. Moet altijd zo om je lachen!
Je hebt helemaal gelijk,.. Tis maar net wanneer er iemand op  die kalender kijkt!

Bij deze dus idereen die jarig is geweest;

"de hartelijke felicitaties en nog vele jaren!!!"

Esmé mv Kay

Nou, op zich zit ik er nooit zo mee. Als nou m'n ouders m'n verjaardag zouden vergeten...ja da's vervelend, maar er zijn er hier zooooveel! En er moet dus inderdaad maar net iemand op de kalender kijken. Heeft niks te maken met of je belangrijk bent of niet. Maar iedereen verdiend een verjaardags-felicitatie, dus bij deze!

uhm, iedereen verdientttttttttt een verjaardags-felicitatie

Je hebt weer helemaal gelijk, maar ehhh is vast een andere pauline die ertussen staat(?)
Ik ben nog niet jarig en ook nog niet geweest (februari)

Happy birthday alsnog voor allemaal!!!!!!

Pauline

Terug
Bovenaan