éénkennig!!

Fleur is al een tijdje echt wel éénkennig..bij mensen die ze niet kent, of niet vaak ziet...kijkt ze heel angstig en begint dan heeeel hard te huilen...vaak na ff gewend te zijn is het over..maar duurt toch vaak wel een 10 minuten kwartier...als ze maar bij één van ons zit is het goed!! Ook bij de opa en oma en bij tante( waar ze heen gaat als wij werken is het prima)!!!

Nu was ik gister op het bureau en die zagen het ook...ze is er wel vroeg mee...normaal hebben de kindjes dat als ze rond de 7 a 8 maanden zijn!! maar goed laten we maar hopen dat ze er dan ook sneller weer vanaf is!!

Ik laat haar dan ook bewust als we ergens zijn eerst wennen...dus niet bij anderen op schoot tot ze gewend is enz...hebben jullie nog tips?? Ik weet dat je er niet veel aan kunt doen een kind heeft het of nie...

Groetjes van de mama van fleur 6 maanden vandaag!!!

Quinn heeft dat eigenlijk vanaf het begin af aan al meteen gehad. Die moest echt eerst even kijken van wie ben je??? Mensen die hij indd niet vaak ziet, begint hij soms te huilen en reken ook maar niet dat er dan een lachje vanaf komt. Dan kunnen ze lief praten wat ze willen hahahha. Mensen die hij meteen herkent, lacht hij ook meteen tegen.
Ik heb veredr ook geen tips voor dan indd eerst even lekker veilig bij je houden, totdat ze aan de situatie en de mensen gewend is. Zo doen wij dat namelijk ook met Quinn.

Liefs marielle Quinn bijna 6 maand

Even een reactie van mij (ben eigenlijk van het april-forum). Het had mijn tekst kunnen zijn alleen had er dan Roosmarijn moeten staan.
Ze heeft het ook bij de gastouder waar we zijn. Ze wil daar de fles niet drinken en bij alle nieuwe geluiden is het huilen. Zolang ik in de buurt ben gaat het goed, maar verder is het heel erg wennen.

Ik kan je geen tips geven, alleen maar zeggen dat ik het herken. Ik lees mee, voor eventuele tips van anderen.

Liefs,

Olivia heeft er gelukkig nog geen last van, die is erg gul met haar lachjes ;)
Helaas heb ik geen tips voor je, anders dan inderdaad rustig laten wennen!

zo erg als Fleur dat heeft herken ik het niet.
Maar Andries zal echt niet zomaar naar iedereen lachen. Je kunt gek doen, hem kietelen maar hij zal je aankijken van: ken ik jou?

Liam is ook een echt allemansvriendje! Hopen dat dat zo blijft, haha!
Zou het helpen om veel onder andere mensen te zijn?? Geen idee hoor, ik roep maar iets....
Succes!

heel herkenbaar!!Bryana begint ook kijhard te janken als er een vreemde te dicht bij haar in de buurt komt,maar net als bij Fleur is het na 10minuten wel weer over!
Ze houd ons ook altijd goed in de gaten als we ergens anders zijn!
groetjes

Terug
Bovenaan