Fleur is al een tijdje echt wel éénkennig..bij mensen die ze niet kent, of niet vaak ziet...kijkt ze heel angstig en begint dan heeeel hard te huilen...vaak na ff gewend te zijn is het over..maar duurt toch vaak wel een 10 minuten kwartier...als ze maar bij één van ons zit is het goed!! Ook bij de opa en oma en bij tante( waar ze heen gaat als wij werken is het prima)!!!
Nu was ik gister op het bureau en die zagen het ook...ze is er wel vroeg mee...normaal hebben de kindjes dat als ze rond de 7 a 8 maanden zijn!! maar goed laten we maar hopen dat ze er dan ook sneller weer vanaf is!!
Ik laat haar dan ook bewust als we ergens zijn eerst wennen...dus niet bij anderen op schoot tot ze gewend is enz...hebben jullie nog tips?? Ik weet dat je er niet veel aan kunt doen een kind heeft het of nie...
Groetjes van de mama van fleur 6 maanden vandaag!!!
Nu was ik gister op het bureau en die zagen het ook...ze is er wel vroeg mee...normaal hebben de kindjes dat als ze rond de 7 a 8 maanden zijn!! maar goed laten we maar hopen dat ze er dan ook sneller weer vanaf is!!
Ik laat haar dan ook bewust als we ergens zijn eerst wennen...dus niet bij anderen op schoot tot ze gewend is enz...hebben jullie nog tips?? Ik weet dat je er niet veel aan kunt doen een kind heeft het of nie...
Groetjes van de mama van fleur 6 maanden vandaag!!!