‘Menstruatie’ krampjes na ovulatie

<p>Hoi allemaal,  Vrijdag en zaterdag positieve ovulatie test gehad, nu maandag last van ‘menstruatie’ krampjes in mijn buik en last van diarree..  zijn er meer mensen die last hebben van ‘menstruatie’ krampjes of last van gehad hebben nadat ze hun ovulatie hebben gehad?31 juli zou ik ongesteld moeten worden (hopen van niet!)   veel liefs </p>

Ik heb ook vrijdag en zaterdag een positieve ovulatietest gehad, en gisteravond en vanochtend enorm last van buikpijn en diarree. Waar dit door komt weet ik niet..

Ik had wel iets gelezen dat je eventueel de innesteling kan voelen, wil mezelf niet teveel hoop geven. Dit is pas de eerste ronde voor ons eerste kindje en lees vaak genoeg dat het de eerste ronde niet gelijk raak is ??‍♀️.. 

Bij mij is het ook de eerste ronde voor ons eerste kindje, wat toevallig haha. Zou het niet nog wat te vroeg zijn voor de innesteling? Ik ging uit van +- een week na de eisprong, dus dat zou op zijn vroegst het volgende weekend zijn

Sorry ik zie nu pas je berichtje een beetje laat..
Blijkbaar reageerde mijn lichaam al heel snel op de zwangerschap waardoor ik na me eisprong al gelijk klachten kreeg.

Nu inmiddels 5+5 zwanger.

Hoe gaat het nu met jou

Wauw Charlie B! Gefeliciteerd!! Welke klachten kreeg je precies? Bij mij is het nu ook de eerste ronde, en moet dinsdag ongesteld worden.. nu heb ik al de hele week last van krampjes (vooral bij m'n schaam streek) , hoofdpijn 

Terug
Bovenaan