‘s Nachts wachten op boertje?

Hoi!<br />Obi is bijna 7 weken en krijgt sinds anderhalve week borstvoeding uit een flesje (rechtstreeks aan de borst was geen prettige samenwerking ? ). Vaak is hij tegen het eind van z’n flesje in dromenland. Wanneer ik ‘m wil laten boeren wordt hij echter weer wakker en kost het meer moeite om hem weer in de cosleeper te leggen en rustig te krijgen.<br />Wat doen jullie ‘s nachts in dat geval? Wachten op een boertje of gewoon weer in bed leggen?<br />Groetjes,Kat & Obi<br />
 
Mijn baby had heel veel last van zijn boertjes, dus als ik hem weglegde zonder boertje werd hij 10 min later alsnog wakker of een tijdje later wakker met krampjes dus ik deed het wel altijd. Ik probeerde hem voorzichtig omhoog tegen m'n borst aan te laten liggen zodat hij wel verdersliep maar het boertje toch omhoog kwam.
Maar als hij er geen last van heeft zou ik hem gewoon weg leggen :)
 
Als hij er geen last van lijkt te hebben: vooral niet doen. Als er geen (over)last is, is boeren echt geen noodzaak.
Wij deden een tijdje een 'dreamfeed'. Dan lieten we haar daarna ook niet boeren en ze had nergens last van!
 
Zo lang hij er niet wakker van wordt dat hij nog moet boeren lekker op bed leggen. Je ziet vanzelf of hij er wakker van wordt. Wij deden dat ook zo met onze dochter!
 
Misschien minuut of 5 gewoon in soort zitstand proberen? Werkte bij ons zoontje wel. Deed verder niks behalve hem goed vasthouden en dan kwam in zitstand toch het boertje naar boven en dat deed ie dan half slapend en kon ik hem zo wegleggen.
 
Ik liet ons meisje nog wel eens halverwege een boertje doen bij dr dreamfeed en dan viel ze tijdens deel 2 van het flesje in slaap en legde ik haar terug. Dat werkte wel aardig
 
Super, bedankt voor de reacties! Ik ga inderdaad eens kijken wat ‘t geeft om ‘m gewoon weg te leggen zonder boertje en anders een paar minuutjes gewoon rustig rechtop zetten met de nodige steun. Groetjes!
 
Terug
Bovenaan