A
Anoniem
Guest
<p>Goedemorgen allemaal,</p><p> </p><p>Ik heb even een vraag. Tot nu toe heb ik 1 x per cyclus een slijmsliert uit mijn vagina gehad (ontdekt bij het plassen / afvegen). Dit gebeurt 1 x en daarvoor/daarna merk ik niet heel veel van mijn vruchtbare slijm. Zou goed kunnen dat het er wel zit hoor, maar kan er niet een aantal dagen achter elkaar slierten van trekken zeg maar. Vandaar dat dat ene moment heel erg opvalt. Nu vraag ik mij af: wie heeft dat ook (of herkent dit) en hoeveel dagen is je ei daarvoor/daarna geweest? De vorige cyclus werd ik 13 dagen daarna ongesteld en inmiddels zit ik op dag 15. Wil niet nu al gaan testen (wacht liever nog een paar dagen af om teleurstelling te voorkomen) maar heb dus ook niet echt een harde ‘dag’ waarna ik kan zeggen, nu ben ik ongesteld. Wellicht is er een soort patroon is te vinden, dat zo’n sliert bijv nooit langer dan 4 dagen voor ei komt en nooit langer dan 2 dagen na ei, zoiets.</p><p>Allemaal heel veel succes met zwanger worden! Ik vind het allemaal spannender dan ik had verwacht (als in; dat ik er non stop mee bezig ben) ?</p>