<p>Hi allemaal!</p><p>Inmiddels is er een datum geprikt voor de geplande keizersnede voor onze zoon. Mocht het allemaal echter eerder beginnen, moeten we direct naar het ziekenhuis zodat daar de keizersnede als ‘spoed’ kan worden gedaan. Dus daarvoor heb ook ik een vluchtkoffer nodig.. maar wat moet daar in?! Ik bedoel, in principe moeten we sowieso 2 nachten blijven na de operatie. Wat is handig om daarvoor mee te nemen? En voor de baby, meerdere setjes kleding lijkt me maar.. wat allemaal? Ik ben wat betreft ziekenhuisopnames echt een leek.... zit je de hele dag in je pyjama of kleed je je ook aan? Moet je ook douche spullen meenemen? Dat soort dingen ? (de laatste keer dat ik in een ziekenhuis heb overnacht was na mijn eigen geboorte, dus forgive me haha).</p><p>Hopelijk zijn hier wat ervaringsdeskundigen die me kunnen vertellen wat écht onmisbaar is. Dingen als toiletspullen heb ik al, en uiteraard ‘vermaak’, dus een boek / telefoonoplader etc. En kleding die ik aan kan doen als we weer naar huis gaan. Maar ook: wat voor ondergoed is fijn met het oog op de wond? Hoog of juist níet hoog?</p><p>Thanks alvast voor het reageren! ??</p>