’s Middags positief, ’s ochtends nauwelijks zichtbaar

Hallo dames,<br />Hier een erg onzekere moeder. Dinsdag 28 december zou ik mijn menstruatie moeten hebben. Deze bleef uit, dus woensdagochtend een test (action) gedaan. Deze bleef helemaal wit. Mijn menstruatie kwam niet, dus ik heb gistermiddag (31 december kruidvat test) getest. Deze test was licht positief. Omdat de zenuwen niet overgaan, besloot ik vanmorgen nog een keer te testen met een action test. Dit streepje is bijna niet te zien, je moet echt zoeken naar het streepje. Hier word ik dus alleen maar zenuwachtiger van. Is de kruidvat test misschien gevoeliger of heb ik gewoon verkeerde momenten uitgezocht..?
 
Je zegt dat het streepje bijna niet te zien is. Dat maakt niet zoveel uit zou ik zeggen. Als je een streepje ziet binnen de tijd dan ben je zwanger. Je kunt twee verschillende type testen qua donkerte lijn ook niet met elkaar vergelijken. Ik had zelf een test van de action die heel licht positief was en een andere test was nog negatief. Ik zou over twee dagen een nieuwe test doen. Of zo’n clearblue test waar in letters op staat of je zwanger bent of niet. Dan is er ook geen twijfel meer mogelijk :)
 
Hoihoii, dat heb ik zelf ook gehad. Mijn test was helemaal niet te zien en bleef maar wit.
Wat ik je misschien kan adviseren is om niet overeen te plassen op de test.
Doe het eerst in een potje en daarna paar druppels in de test. Op deze manier ging het bij mij wel goed en was er meteen een positieve test te zien.
 
Ik zou ook gewoon 1 soort test gebruiken, dan kan je beter vergelijken! Maar vind ze allebei best goed te zien hoor ?
 
Ik ben nu 26 weken zwanger. Maar ik heb me in het begin ook zo gek zitten maken over streepjes. 
12 dpo een heel licht positieve zwanger en kids test. Volgende dag iets donkerder.
Ik wilde graag een voor mijn gevoel altijd betrouwbare clear blue doen en die was knal. 
Volgende dag bruin verlies en een lichtere zwanger en kids test, wel donkerder dan 2 dagen ervoor. Bruinverlies hield nog 2 dagen aan en zwanger en kids liep niet verder op. 
Dus ik in alle staten. Toen het bruinverlies stopte, dacht ik gewoon ineens, laat die zwanger en kids testen maar! Ik doe nog 1 keer een clear blue en even een kruidvat 2v5. En als die positief zijn moet ik ervan uitgaan dat ik zwanger ben. Want een miskraam kun je niet met testen uitsluiten of voorspellen. En die gedachte hielp. 
Clear blue en kruidvat waren beiden knal. Geen idee waarom die zwanger en kids nooit donkerder werden. 
 
 
Ik heb dit ook gehad. Pas na 6 dagen overtijd was het duidelijk in de bloedtest die ik bij de huisarts gedaan heb en na 7 dagen op de Clearblue. De streepjes waren toen nog steeds heel licht. Ik zou dus even contact opnemen met de huisarts of een Clearblue halen. Maar een streepje is een streepje ?
 
Terug
Bovenaan