“Schuldgevoel” harde muziek

<p>Heb denk ik geruststelling nodig, voel me er een beetje naar onder...</p><p>Gister een (trouw)feest gehad met harde muziek in een kleine ruimte, niet voor de boxen gezeten, maar vond het wel storend, schreeuwen over de muziek heen. Liefst was ik naar huis gegaan, maar ben overal al zo voorzichtig mee, dat ik niet alles kan vermijden.</p><p>Heb rustig kunnen zitten dat wel gelukkig, maar eenmaal thuis voelde ik me toch wat naar ervan. Straks had de baby stress, want neem aan dat gehoor schade na eenmalig 3,5u wel mee valt, maar als je google kijkt word je niet vrolijk. “Vermijd festivals” i.v.m. gehoorschade.</p><p>beetje een paniek topic, maar meer mensen die snel zich schuldig voelen? Nu al zorgzaam voor dit kleine frummeltje :)</p><p>Eerste tijd geen feestjes meer gelukkig haha. </p><p>Ben trouwens 20 weken zwanger.</p>

Ik heb tot 38 weken zwangerschap wekelijks bij motorcross wedstrijden gestaan waar ze met 40/50 motors tegelijk van start gingen. En dat gaf ook veel kabaal. Maar mijn zoontje heeft nergens last. Hij gaat nu wekelijks mee met gehoorbescherming op en op de cross slaapt ie nog beter dan thuis 

Hey ik herken t wel hoor, toen ik hoogzwanger was afgelopen zomer had ik het briljante idee om naar de nieuwe film jurasic park te gaan. Nou not so briljant dus wat een herrie. Ik ben wel blijven zitten want t was heerlijk koel daar binnen haha :p en dochter hb geen gehoorschade hoor voor zo ver ik weet :p maak je niet druk t zal wel mee vallen x

Maak je geen zorgen. Ik ben 2 weken geleden getrouwd (met 17 weken) en had het gevraagd aan mijn VK hoe het zat met harde muziek. Zolang het maar niet elke dag is, kan het geen kwaad.

Hoi!
Met 9 weken ook een feestje gehad van een bruiloft, de vk vond dit geen probleem. Met 11 weken naar een groot festival geweest, enige wat ze bij dat zei was niet te dicht bij de stages (boxen) gaan staan of voor lange duur. Ivm trillingen. Anders moet je voor alles wijken en dan duurt een zwangerschap wel lang. 
Komt echt wel goed, ik ben nu 38 wkn :)

Ik zong tijdens de eerste helft van mijn zwangerschap in een rockbandje, elke week oefenen in een kleine oefenruimte. VK gaf aan dat zolang mijn lichaam niet negatief reageerde (harde buiken, buikpijn oid), dat ik me geen zorgen moest maken. Die kleine is vanuit de binnenkant van jouw buik al behoorlijk wat lawaai gewend, af en toe een beetje extra van buiten kan geen kwaad :)

Terug
Bovenaan