0.1 suikerwaarde te hoog

<p>Hallo meiden! </p><p>Eergisteren de suiker test gedaan, 3 x prikken.. en gisteren belde de vk.</p><p>Mijn nuchtere prik was 5.2 terwijl je 5.1 mag en de 2 erna na het suikerdrankje waren perfect.. wie heeft dat ook gehad?</p><p>Vk zegt Ik heb geen suiker maar protocol is me wel door sturen na de gyneceloog..</p><p> </p><p>Liefs</p>

Ik heb hier geen ervaring mee. Ben nu 26 erkennen vraag me af of iedereen een suikertest moet ondergaan of alleen bij symptomen? Heb er namelijk nog niets over gehoord. 
Denk wel dat het goed is om het even bij de arts te laten controleren. Als het toch blijkt mee te vallen zullen ze dat toch ook wel erkennen. Succes. 

Ik ben ook bij de gynaecoloog gebleven omdat het 0.2 te hoog was maar ze rekenen allemaal met andere waardes.... Ik heb nu medicatie en nog niet onder controle
Sterkte ermee!

Crazy je niet de test doen als je iemand in de familie heb die het heeft.
De vk zei tegen mij je hebt geen suiker maar moet je wel doorsturen ivm de regels. Kan dus zijn dat ik maandag wanneer k me moet melden ineens weer gezakt is.. vind het nogal overdreven voor 0.1 waarde. De testen waren bij het ziekenhuis gedaan dus die waarde komen er al vandaan haha

0.1 klinkt idd wat overdreven maar het zal protocol zijn.. En daar moeten ze zich aan houden helaas.
Wellicht zullen ze je over een week nog zo’n test laten doen..

Mijn nuchtere prik moet onder de 5,3 zijn..
Hebben ze die nuchtere prik 1 x gedaan of ook voor de zekerheid je andere hand gepakt zodat je kunt kijken wat die doet?
Ik heb wel eens gehad dat ik mn handen niet goed had gewassen, ene prikte die na het eten 7,2 en aan de andere hand meteen 6. Zat dus nog gewoon iets aan waardoor die zo hoog uitsloeg.
Als je na het suikerdrankje goed zat dan lijkt het me sterk dat je door heel de malle molen moet hoor..
Ik zat na het suikerdrankje 0,1 te hoog met alle 'gevolgen' van dien.
Gyn, dieet, testen noem maar op alleen dit was NA het suikerdrankje.