0 kwaaltjes en vandaag bloedverlies

Ik ben nu 5 weken zwanger en ik merk helemaal niets… Vandaag had ik een klein beetje (roze) bloedverlies. De vorige keer dat ik zwanger was, voelde ik bij 4 weken al vanalles. Die zwangerschap is helaas uitgelopen op een miskraam. Ik merk dat ik me nu best zorgen maak, omdat ik helemaal niks merk. Ik weet dat veel vrouwen er een moord voor zullen doen, maar na het bloedverlies van zonet voel ik me toch rot en ben ik er onzeker over.<br />
 
Hoi, ik ben niet heel veel verder maar ik had dit ook precies zo. En bij 6 weken was ik kotsmisselijk. Een hele week niks kunnen doen en nu 7,5 week en voel me weer prima. Met 6,5 week kloppend hartje gezien dus geen reden tot zorgen :)
Dat bloedverlies hield bij mij wel na een dag op. En ik had de dag na m’n positieve test ook al bloedverlies gehad.

Succes!
 
Ik heb dit ook gehad. Tot de 5 weken merkte ik niks. En toen vanaf het een op andere moment was ik echt ziek en ben ik 4 weken echt ziek geweest.
Ik heb hiervoor ook miskraam gehad en heb mij tijdens deze zwangerschap de eerste weken ook heel veel zorgen gemaakt. En ik ben nu 29 weken zwanger dus probeer je niet teveel zorgen te maken.
 
Terug
Bovenaan