<p>Hallo Dames,</p><p>Inmiddels ben ik 31 weken zwanger en heb sinds een tijdje een soort spierpijn gevoel aan de binnenkant van me bovenbenen/voorkant heupen. Heel vreemd gezien ik niets geks heb gedaan voor zover ik me kan herinneren, maar het voelt aan alsof ik goed heb gesport. Herkent iemand dit?</p><p>Dit is mijn tweede zwangerschap en heb dit de eerste keer niet gehad. Ook heb ik nu al een aantal weken veel last van me onderrug. Dit lijkt de ene dag beter te gaan dan de andere.</p><p>Ik weet dat ik rustig aan zou moeten doen, maar het is zo moeilijk als je moet werken, een dochter van bijna 2 rond hebt rennen en je tuin praktisch een kinderboerderij is met honden, schapen, varkens, paarden.. Moeten toch verzorgd worden. En om dan nog maar niet te beginnen over het huishouden.</p><p>Ik doe echt me best om rust te nemen maar dit vind ik zo lastig! Ik weet ook niet of de klachten daar mee te maken hebben, misschien doe ik voor een hoog zwangere vrouw nog wat te veel. Maar me lichaam is het wel gewend, en ik probeer al een stuk minder te doen dan ik normaal zou doen..</p>