's avonds slapen

<p>Hallo allemaal, </p><p>Onze baby is nu 3,5 weken oud en het is drama om hem 's avonds weg te leggen in de wieg. De hele dag slaapt hij goed in de wieg en 's nachts ook. Maar 's avonds na zijn avondfles duurt het soms 1,5 uur voordat hij gaat slapen. Hij zet het dan op huilen/krijsen. 10-15 minuten laten huilen heeft geen zin, hij stopt niet. Als hij bij ons ligt op de borst is het goed.. Iemand tips om hem toch te laten slapen in de wieg na de 23.00 uur fles?</p><p> </p><p> </p>

Ach, hij is nog een mini! ? Wellicht heeft hij dan gewoon zn verwerkings uurtjes? Dan willen ze inderdaad het liefst bij je zijn. Als je m echt heel graag alleen in zn bedje wil leggen is misschien zon white noise knuffel iets? Die maakt geluiden van de baarmoeder na. Succes 

Hij is nog zo klein.. Het heeft tijd nodig.
Wij hadden een tijd van 23 tot 1 huiluurtje, dat zijn uren dat je ook echt wil slapen.. 
Het wordt vanzelf beter?? Gewoon blijven proberen

Onze dochter heeft dit precies hetzelfde. Na de voeding van 19u een aantal keren in bed gelegd, wil ze ook niet. Na de voeding van 23u gaat het prima.
We hebben ons erbij neergelegd dat ze die tijd nog graag bij ons is en houden haar bij ons. Beter dan 10x naar boven lopen om te sussen en zij minder slaap heeft. Bij ons op de borst krijgt ze haar slaap wel.

Het is nog Zo'n kleintje misschien wil die dan wel gewoon heel erg graag lekker bij je liggen. Die van ons sliep overdag en 's nachts ook heel erg goed. Maar in de avonduren was hij klaarwakker en wilde gewoon graag bij ons zijn. We hebben het gewoon zo gelaten hij had er blijkbaar behoefte aan. En vanaf een weekje of 8 ging het veranderen Hij is nu 3 maanden en ligt netjes iedere dag Rond 8 uur in bed en gaat meteen slapen. Dus gewoon even geduld hebben komt vast goed als ze zo klein zijn hebben ze gewoon behoefte aan warmte en knuffels

Herkenbaar.. hier nu 7 weken.. slaapt overdag Em snachts goed.. savonds klaarwakker. We houden hem dan ook beneden bij ons.. komt vanzelf wel goed denk ik

Ik heb zelf een zoontje van 5 maanden oud die nog steeds niet tussen 7 en 9 naar bed wilt. Na zijn enerlaatste fles wilt hij gewoon niet slapen maar lijkt wel moe. Ik ben helemaal radeloos omdat ik bang ben dat jij niet genoeg rust krijgt. Rond 9 krijgt hij zijn laatste fles en dan slaapt hij best goed door de nacht heen.

Heel herkenbaar en wordt vanzelf beter. Ze zijn nog zo klein. En geniet ervan dat er nu nog zo lekker gekroeld wordt en op je borst wil liggen/slapen. 
mijn meisje nu 8,5 week en begint nu langzaam aan ook boven te slapen in wiegje. Ook zij sliep overdag en snachts super maar in de avond naar bed, ho maar. Nog steeds af en toe gebeurt het maar ze gaat steeds beter naar bed rond 8 uur. Echt op m’n borst slapen doet ze al niet meer en ik mis het! Dus geniet er lekker van nu het nog kan. 

Terug
Bovenaan