's Ochtends nog steeds misselijk

<p>hallo iedereen</p><p>Ik vroeg me af of iemand nog meer een soort van veranderd lichaam had na een miskraam. Ik was altijd iemand die meteen nadat ze opstond al aan tafel kon gaan. Echter, sinds mijn miskraam eind januari krijg ik echt geen hap door mijn keel en moet ik minstens 1u wachten. Vanochtend probeerde ik toch iets te eten en heb ik moeten kokshalzen.</p><p> </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee?</p><p> </p>

Ben je niet weer zwanger? Ik heb in 2017 een vroege miskraam gehad, 5 weken later had ik een positieve test in mijn handen. 
Ik wil je niet blij maken met een dode mus, maar het kan echt zo snel gaan..

[quote quote=10181275]Ben je niet weer zwanger? Ik heb in 2017 een vroege miskraam gehad, 5 weken later had ik een positieve test in mijn handen. Ik wil je niet blij maken met een dode mus, maar het kan echt zo snel gaan..[/quote]nee hoor zit volop in mijn menstruatieweek :) 

Ik heb twee weken terug een mk gehad. 
En moet zeggen ben ook wel benieuwd want tegenwoordig heb ik meer last van misselijkheid dan ervoor. 
Enige voordeel is dat het bij mij pas smiddags komt opzettendus de ochtend verloopt normaal. 

Ik las op internet dat het soms wel 10weken kan duren voor je hormonen weer normaal zijn. Dus ben bang dat het nog even aan kan houden

Terug
Bovenaan