'vruchtbaar' slijm op dag 34 cyclus

<p>Hi dames. </p><p>Was ik weer, ik zat op dag 34 inmiddels. Laatste 2 maanden cyclus van 32 dagen gehad, daarvoor altijd 28/29 (na verwijderen koperspiraal dus cyclussen van 32 dagen). Deze maand dag 16 bloeding gehad die wel 5 dagen aanhield. Was minder dan een menstruatie maar kon best door voor milde menstruatie. </p><p>Nu dus dag 34, geen idee of ik dus 'overtijd' ben of gewoon een nog langere cyclus heb OF er na die bloeding halverwege de cyclus nu een nieuwe cyclus begonnen is. Maar nu heb ik dus sinds gisteravond/vanmorgen echt van dat vruchtbare slijm. Vanmorgen echt veel, doorzichtig en je kon er echt draden van trekken. Typisch vruchtbaar slijm dus. </p><p>Kun je dit soort slijm ook hebben als je net zwanger bent? Ik ga vanmiddag maar en ovulatie test doen voor de zekerheid maar misschien kan dit ook wel begin van een zwangerschap zijn? Geen idee hoe je afscheiding dan is. </p><p>Iemand ervaring? </p>

Geen ervaring met verschil in slijm, ik kon daar nooit iets uit opmaken... Maar geteld vanaf die 16e dag, zou het wel een logisch moment zijn voor een ovulatie nu? Dus wie weet is dat inderdaad het geval.

Ja daarom. Maar dan zou m'n vorige cyclus dus maar 16 dagen geduurd hebben terwijl ik op dag 12 toch wel een aardig positieve ovulatietest had. Das gek toch. Maar goed, m'n hele cyclus is gek nadat de koperspiraal eruit is ?

Ik denk dan toch dat dag 16 jou dag 1 was voor deze ronde, nu zou ik dan heel goed in de gaten houden ook met een ovulatietest hoeveel dagen na een positieve test je ongesteld word, je kan natuurlijk een korte LF hebben en dat is wel reden genoeg om naar de huisarts te stappen, ik had ook een positieve ovulatietest maanden terug en werd de dag erna ongesteld. Had het alle maanden in de gaten gehouden en huisarts vond dat toch wel gek. Bleek een milde vorm van pcos te hebben later toen ik naar de gynacoloog ging en krijg nu medicijnen. Wil niet zeggen dat je dit hebt maar ook met een korte LF kan er geen innesteling plaats vinden en zou je hier ook iets voor kunnen krijgen om die te verlengen, progesteron pilletjes voor na je eispong bijvoorbeeld. Mijn advies dus houd deze ronde vanaf dag 16 aan als dag 1 en houd alles bij, klopt het weer niet dan kun je eens naar de huisarts gaan. Succes meis in deze onzekere tijd

Heb net een ovu test gedaan, had ik nog liggen. Daar kwam toch een duidelijke streep tevoorschijn.. Ik ga nu maar ff door met ovu testen (en klussen) en dan zien. 

Het is nu trouwens de eerste keer dat ik dan zo'n hele korte cyclus zou hebben. Dit heb ik niet vaker. Maar m'n cyclus doet sinds de koperspiraal eruit is wel andere dingen dan daarvoor. 

Net als de meiden hierboven denk ik ook dat je een hele korte cyclus ertussen hebt gehad. Zeker wanneer je nu een positieve ovulatietest hebt! Onze lijven doen rare dingen af en toe, zeker als we gestopt zijn met anticonceptie.  Ik zou zeggen maak het gezellig en duimen dat je over 2 weken een positieve zwangerschapstest in je handen hebt!
Succes ;-)

Ik wil niet zeggen dat de ovu test van gister echt positief was. Vandaag ook weer ovu test gedaan en een lichtere streep dan gister. Ergens zegt m'n gevoel dat ik (als ik een eisprong heb gehad) een dag of 2 geleden heb gehad. Ik heb werkelijk waar geen idee, het vruchtbare slijm was ook enkel eergisteren en gisterochtend. Tot nu toe niet meer. Ik hou de vorige bloeding maar als menstruatie aan en dan kijken of ik over een week of 2 ongesteld word. Anders toch maar de huisarts om raad vragen

Terug
Bovenaan