A
Anoniem
Guest
Ik weet niet of het handig is, maar misschien is het handig om wat 06-nummers uit te wisselen. Er komen nl best wel wat mensen van ver, dus een file-vertraging is zo gebeurd. En straks staan we met z'n elven te wachten op nummer twaalf die al is omgekeerd huiswaards omdat er file was.
Misschien vinden jullie het onzin, maar mij lijkt het wel handig.
Eigenlijk vind ik dat Pauline als hostess dit op zich zou moeten nemen ().
Nee hoor, ik bied mij vrijwillig aan. Als jullie het een goed plan lijkt wil ik mijn 06 wel beschikbaar stellen. Ik hoef ws toch niet zelf te rijden (toch Annet?).
Misschien moeten we kort van te voren nog even inventariseren wie er uiteindelijk komen.
Dit was de laatste stand (uit topic 'koppen tellen' op pag 8 alweer!!)
Annet (wondernetje)
Marieke (HappyM)
Denise (Sunyra)
Esmé (Esmeeke)
Sandra (nicktess)
Nelleke (Phira)
. . . . . (MAESTHER)
Pauline (paulinebert)
Kitty (skitje)
. . . . . .(mammamiep)
Petra (Petra paulissen) + man
Marieke (mammavanThomas)
Bianca (mamma26)
Sorry, maar ik weet de echte naam niet van MAESTHER en mammamiep (kan wel een gokje wagen).
Zijn er nog dames die er niet opstaan maar (toch) wel mee willen? (bijv alle nieuwe dames, wees welkom!!)
Liefs Nelleke
Misschien vinden jullie het onzin, maar mij lijkt het wel handig.
Eigenlijk vind ik dat Pauline als hostess dit op zich zou moeten nemen ().
Nee hoor, ik bied mij vrijwillig aan. Als jullie het een goed plan lijkt wil ik mijn 06 wel beschikbaar stellen. Ik hoef ws toch niet zelf te rijden (toch Annet?).
Misschien moeten we kort van te voren nog even inventariseren wie er uiteindelijk komen.
Dit was de laatste stand (uit topic 'koppen tellen' op pag 8 alweer!!)
Annet (wondernetje)
Marieke (HappyM)
Denise (Sunyra)
Esmé (Esmeeke)
Sandra (nicktess)
Nelleke (Phira)
. . . . . (MAESTHER)
Pauline (paulinebert)
Kitty (skitje)
. . . . . .(mammamiep)
Petra (Petra paulissen) + man
Marieke (mammavanThomas)
Bianca (mamma26)
Sorry, maar ik weet de echte naam niet van MAESTHER en mammamiep (kan wel een gokje wagen).
Zijn er nog dames die er niet opstaan maar (toch) wel mee willen? (bijv alle nieuwe dames, wees welkom!!)
Liefs Nelleke