07-02-2004

Hallo allemaal,
Mijn dochtertje Kaylee is 7 februari geboren(1ste kindje)
Wie is er ook op deze dag bevallen.
Omdat het mijn eerste kindje is ben ik benieuwd hoe het gaat met jullie kindje

Alvast bedankt Groetjes
 
mijn zoontje is een weekje jonger...hij is op zondag 15 februari geboren. Ook ons eerste kindje en het gaat helemaal geweldig met hem. Had niet kunnen bedenken dat het zo leuk zou zijn om zo'n klein ventje te zien opgroeien. Gaat wel erg hard allemaal. Het hele kleine is er al weer af. Best jammer vind je niet?
 
Hoi..,

Mijn dochterje woog met de geboorte maar 2330 gram en was maar 44 cm
En als ik nu zie hoe groot ze is geworden dan merk je toch dat het allemaal heel snel gaat.
Als ik een babytje zie dat pas geboren is dan kan ik bijna niet meer geloven dat Kaylee ook zo klein is geweest.
Het is ook fijn nu ze brabbbelt een beetje en kan al een beetje zitten en het duurt niet lang meer en dan kan ze ook kruipen.

Groetjes Vanessa
 
Is ze te vroeg geboren? Hoeveel weegt ze nu dan? Mijn zoontje was 3500 gram met de geboorte en is nu ongeveer 8 kilo. Verder zit kruipen er voorlopig nog niet in denk ik (doet nog geen pogingen). Wel wil hij alleen nog maar zitten, wordt woets als hij wordt neergelegd in de box ofzo). Als hij dan zo heel parmantig om zich heen aan het kijken is, kan ik me inderdaad bijna niet meer voorstellen dat hij zo klein is geweest en aan mijn borst heeft gelegen voor de borstvoeding.
 
Hoi,

Kaylee is maar 2 weken te vroeg geboren.
Ze is nu bijna 8 maanden en weegt nu 6900 gram dus nog altijd een klein kindje.Ze groeit goed volgens het cb.
Maar ze is heel actief en als ze haar zin niet krijgt dan kan ze nog harder schreeuwen als mij.
Nu heb ik wel lang plezier gehad van een heel klein baby`tje Ze droeg bij de geboorte maatje 50.

Groetjes Vanessa
 
Terug
Bovenaan