08-09-08 Word ik ingeleid

Hallo Allemaal,

Zoals jullie kunnen zien aan mijn titel word ik maandag 08-09-08 ingeleid.
Ik ben dan precies 40 weken zwanger.
Ik word ingeleid omdat mijn eerste babytje overleden is na de bevalling ( 10-09-2007 geboortedatum/ 02-11-2007 overleden).
Ik ben zo bang en zenuwachtig. Ik weet niet wat mij te wachten staat. Vind het zo spannend allemaal.

Ik hoop dat het allemaal goed komt. Ik laat het zo snel mogelijk wel weten hoe het is gegaan.

Groetjes,

Gul

Sterkte meid!!
Ik heb geen ervaring met inleiden, maar ik hoop dat alles meevalt en dat je straks een prachtig kindje mag hebben en houden..

Liefs,
Kirsten

Heel veel sterkte vandaag en hopelijk verloopt alles soepel en voorspoedig.
En dat je het spannend vind, zeker met wat jullie meegemaakt hebben, dat kan ik mij goed voorstellen.

Alice

Hey,

Ik snap je spanning als geen ander. Ik hoop dat jij vandaag of anders in ieder geval morgen je kleine lekker in je armen hebt.

Ik ben vandaag bij de anesthesist geweest om mijn keizersnee te bespreken. Ik heb vorig jaar ook mijn dochtertje na de bevalling verloren. Daardoor krijg ik nou een geplande keizersnee. Zelfs bij deze gesprekken heb ik alleen maar zitten janken. Wat een hoop spanning weer. Ik mag in ieder geval nog even doorzetten en dan kan ik straks ook onze kleine in de armen houden. Het einde is in ieder geval in zicht.

Claudia

Terug
Bovenaan