Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Daar ben ik weer wij maken het beide heel goed hoor.
Nou om 04:00 uur in de nacht begonnen de weeen ze kwamen toen al om de 10 min. heb meteen de verloskundige gebelt en die zei bij je eerste kindje kan het een hele dag duren dus ik bel je later op de dag wel weer. Vanaf een uur of 14:00 kwamen de weeen om de 7 a 8 min daarna om de 6 soms en om de 3 min. en daarna weer om de 6 min. heel onregelmatig. De verloskundige werd gebeld en die zei dat ze rond een uur of 20:00 uur er zou zijn . om half 6 verloor ik bloed op de wc kon niet meer lopen en voelde het hoofdje komen ik nog thuis zou eigelijk in het ziekenhuis moeten bevallen werd meteen naar me bed gebracht Ik had zo een pijn en gilde de hele tijd waar die verloskundige bleef en ze zei dat ze er binnen een half uur zou zijn ik zei het is te laat want had zo een persdrang om 17:55 kwam ze binnenlopen ik mocht meteen meepersen en om 18:09 was mijn dochter der. Echt een muisje van maar 2410 gram schrok wel van haar gewicht maar alles was goed dus we hoefde niet meer naar het ziekenhuis ben zelf ook niet een van de grootste.