1, 2, 3, 4 komt er nog wat van....

ppff jemig zeg.. al vanaf donderdag krampen onder in de buik.. en dan weer steken.. zaterdag was mijn NOD maar nog steeds niet ongesteld...

denk dat ik straks maar ga touwtje springen ofzo haha (grapje)

iemand nog iets leuks te vertellen.. nog wat leuks gedaan van het weekend?

liefs..

Ha...niet echt iets bijzonders gedaan dit weekend. Zaterdag nog de hele dag aan het bakken en versieren geweest en zondag voor apegapen op de bak gehangen. Boer zoekt vrouw zitten kijken en het Spaanse Schaep!!!! Verder niks bijzonders. Ook ik heb mijn NOD gehad en hier ik ook nog niks... begin nu helemaal zenuwachtig te worden.

Wanneer ga je testen???? Ikke nog 2 nachtjes wachten.....oooooooh kan bijna niet meer wachten!

Succes meid...

oohh hahaha, je titel....

5,6,7..... we wachten al zo lang.:)

wij hebben hier het weekend rustig aan gedaan
drukke week achter de rug en de aankommende week weer het zelfde morgen en overmorgen druk druk en donderdag en vrijdag en zaterdag ook dus dit weekend word alleen zondag rustig aan doen :S
dus ja druk druk druk en volgende week weer druk omdat dan de jongste die vrijdag 3 word

kus kus

ja leuk he.. vond het ook wel grappig..

en als het goed is.. moet ik gewoon ongesteld worden en hoef ik dus geen test te doen..
heb vorige week dinsdag ofzo al een keer een test gedaan maar die was negatief..

dus het is of te snel getest.. of mijn verdomde ongi wil niet doorbreken maar wel krampen hebben...
grrr

en ik heb gister avond ook boer zoekt vrouw gekeken.. in bed.. want ik moest al slapen haha want vanmorgen ging me wekker om 03.45 alweer..
ja ja ik weet het.. dat was best vroeg hihi..

liefs

ja leuk he.. vond het ook wel grappig..

en als het goed is.. moet ik gewoon ongesteld worden en hoef ik dus geen test te doen..
heb vorige week dinsdag ofzo al een keer een test gedaan maar die was negatief..

dus het is of te snel getest.. of mijn verdomde ongi wil niet doorbreken maar wel krampen hebben...
grrr

en ik heb gister avond ook boer zoekt vrouw gekeken.. in bed.. want ik moest al slapen haha want vanmorgen ging me wekker om 03.45 alweer..
ja ja ik weet het.. dat was best vroeg hihi..

liefs

5..6...7.. een positieve test als t ff kan ;-)

Ben naar Amstel Live geweest afgelopen zaterdag! groot feest erg leuk..
Nu aan het klaar maken voor een avonddienst/werk pfff geen zin vandaag.

Fijne dag allemaal!

heerlijk vrij weekend gehad, na 3 weekende te hebben gewerkt. Uiteraard geklust natuurlijk, moet je bijhouden. lekker de stad in geweest en mijn huisje gesopt.
als het meezit hoop ik dit keer ook een cyclus van 28 dagen te hebben dat zou ik morgen of woensdag me ei hebben. dan nog 2 weekjes wachten en positief hoop ik. heerlijk om daarover te kunnen dromen.
dus ook deze week moet we weer klussen, alleen jammer voot me vriend dat ik veel avonddiensten heb moet hij op me wachten tot ik thuis ben. Heeft ie gelukkig voor me over zijn wekker gaat weer om 6.00 uur.

geloof dat ik wel weer uitgepraat ben

liefs hilda

Terug
Bovenaan