1-2-3- schommel intertoys

hoi dames,

ik heb vandaag in het blaadje van de intertoys gezien zo'n meegroeischommel. nu is alleen mijn vraag is het een betrouwbare schommel en wat is de hoogte van de schommel? hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.
 
Hoi Esmee,

Die schommel is erg betrouwbaar. Wij hebben hem namelijk ook! Je kan de schommel zo hoog hangen als je hem zelf wilt.

Groetjes,

Miriam
 
Hoi Esmee,

Die schommel is erg betrouwbaar. Wij hebben hem namelijk ook! Je kan de schommel zo hoog hangen als je hem zelf wilt.

Groetjes,

Miriam
 
hoi miriam,

je moet hem dan ergens ophangen he? want nu zei mijn man gisteren dat we daar geen mogelijkheid voor hadden ;-(.
weet iemand ergens nog een goedkope en kleine schommel die je gewoon neer kunt zetten. onze tuin is niet zo heel groot namelijk
 
hoi miriam,

je moet hem dan ergens ophangen he? want nu zei mijn man gisteren dat we daar geen mogelijkheid voor hadden ;-(.
weet iemand ergens nog een goedkope en kleine schommel die je gewoon neer kunt zetten. onze tuin is niet zo heel groot namelijk
 
Wij hebben ook zo'n schommel. Op de flat hadden wij in de deuropening haken gehangen en schommelde ze binnen.
Misschien heb je een schuur waar je hem kan hangen of een buitendeur.
 
we moeten inderdaad even kijken of we hem ergens kunnen ophangen. want het lijkt me wel leuk om een schommel thuis te hebben. gelukkig hebben we ook een speeltuin in de buurt, kan ze ook nog daar schommelen
 
Hoi hoi,

Ik heb zelf ook nog een schommel die in een soort van buizenfrem staat. Deze heb ik gehaald bij toy champ in bergen op zoom. Die schommel ken je gewoon neer zetten.

Groetjes,

Miriam
 
Terug
Bovenaan