1,5 dag ongesteld?

Dag meiden,

Ik was zondag 5 dagen overtijd en tot die tijd negatief getest, toen werd ik ongesteld. Maar gisteravond was dit al weer over. Ik had wel heel veel bloedverlies, dus ging er vanuit dat dit gewoon een menstruatie was. Maar nu vanmorgen misselijk, last van maag. Zijn er meer meiden die dit hebben gehad? Ik durf niet te testen, weet bijna zeker dat het negatief is. Kan ook zijn dat ik gewoon een buikgriepje heb ofzo?

Herkenning?

Groetjes, Emmy

Hoi Emmy,

Ik heb hier geen ervaring mee maar heb wel gelezen dat een ongesteldheid gemiddeld tussen de 3 en de 5 dagen duurt maar alles tussen de 2 en de 7 dagen ook als normaal wordt beschouwd. Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is, maar ik vermoed dat het gewoon je ongesteldheid is geweest.

Duim toch heel hard voor je!

Liefs Patries

Hoi Patries,
ik ga er niet vanuit dat het raak is hoor. Lijkt me erg sterk. Maar ik ben wel benieuwd of er meer meiden zijn die dit hebben gehad. Ik ben normaal altijd 4-6 dagen ongesteld.

Maar, als het zo kort en hevig is... misschien een rare gedachte, maar kan dit dan geen vroege mk zijn? ik zou het in ieder geval laten controleren, voor zover er nog wat te controleren valt.
sterkte

Nou volgens mij heb ik het gelezen dat je indd rond je periode bloed kan verliezen . maar zo veel lijkt me niet goed . Ik raad je ook aan ff je huisarts in te lichten en te vragen ...

Sterkte !

Liefs

Je spreekt pas van menstr. als je minimaal 2 volle dagen helderrood bloed verliest. Ik zou voor de zekerheid en je eigen rust even bellen met de huisarts. Succes! Lfs van Mar

net toch weer een klein beetje bloedverlies, dus ik reken toch op een gewone menstruatie. Ik heb ook erg last van mijn maag, diarree. Dus ook een buikgriepje erbij. Ik houd het in de gaten maar ga van een gewone menstruatie uit.

Terug
Bovenaan