1,5 week over NOD geen menstruatie

<p>Hallo dames,</p><p>Ik zou 29 sep. Mijn NOD hebben, deze brak niet door.</p><p>Ik heb getest negatief, dus dacht even afwachten, ondertussen zijn we 1,5 week verder en ben ik nog steeds niet ongesteld, voel me niet zwanger maar voel me ook niet alsof mn menstruatie door komt.</p><p>Nu dacht ik gister avond ineens hij gaat komen, nog niks te zien maar wel kramp in mijn buik.</p><p>Vanmorgen vroeg kreeg ik extreem kramp dus even dacht ik duidelijkheid ben ongesteld naar de wc gegaan en daar overvallen door een vlaag misselijkheid, nou ik dacht oké t zal wel eenmaal op de wc zag ik niks anders dan een behoorlijke hoeveelheid witte afscheiding, geen kleur niks.</p><p>Dus nog steeds lijkt mijn menstruatie uit te blijven, met andere woorden ik snap er niks meer van, wat moet ik hier mee doen?</p><p>Iemand tips, of advies ik weet het echt even niet meer wat ik moet doen en/of denken.</p>

Je zou over een paar dagen weer kunnen testen. Waarom geen idee, maar heb wel vaker hier gelezen dat vrouwen ineens een menstruatie 'oversloegen', zonder duidelijke reden. Miss geldt dat voor jou ook. Of je maakt maar weinig hcg aan.. evt je huisarts bellen voor bloedonderzoek, als je niet tegen de onzekerheid kan..

Ik zit helaas nog steeds te wachten is echt niet leuk meer:(
Als ik over 2 weken nog steeds zit te wachten is er zeker een maand overheen gehad en dan bel ik de huisarts,  voor nu lijk ik gewoon een maand over te slaan. 
Twijfel wel of ik nog een keer zal testen,  merk aan mijn huis dat er hormonaal wel wat veranderd namelijk

Terug
Bovenaan