1,5 week overtijd

Ik ben sinds januari gestopt met de pil en had tot nu toe een regelmatige cuclus(28 dagen. Nu ben ik anderhalve week overtijd en twee keer negatief getest, k heb verder totaal geen zwangerschapsverschijnselen, of het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Wie van jullie heeft dit ook meegemaakt en zijn toch zwanger (ondanks negatieve testen) of hebben nu ook een onregelmatige cyclus,terwijl de eerste cyclussen regelmatig waren, ik heb getest met trekpleister eigen merk en etos eigen merk. Groetjes Chantal

Hoi Chantal.
Had jij voor het pil gebruik ook een regelmatige cyclus?? Ik vraag dit omdat ik dat niet had (reden om met de pil te beginnen) en toen ik met de pil stopte na 13 jaar de regelmatige cuclus aanbleef. In februari 2003 gestopt en tot december erg regelmatig. Vanaf januari weer mijn 'eigen' onregelmatige en hevige menstruatie gekregen. Ik heb het idee dat ik dus een maand of 10 nodig had om te herstellen van de hormonen van de pil.

Liefs Sas

Hoi Sas,
Eigenlijk weet ik niet meer of ik voor dat ik met de pil begon een regelmatige cyclus had, ik was een jaar of dertien toen ik begon, meer omdat ik erg veel last hd van buikpijn enz. Wat rot voor je dat je zo onregelmatig bent. Ik wens je veel succes en bedankt voor je reactie.

Liefs Chantal

Terug
Bovenaan