1,5 week overtijd

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nu ruim een week over tijd en nog niet ongesteld geworden en al 2 negatieve testen....vorige week woensdag en vrijdag getest. 7 maanden geleden gestopt met de pil en heb altijd een regelmatige cyclus ook voordat ik de pil gebruikte. Snap er niks van? Sla ik een ongesteldheid over? Heeft iemand dit al een keer meegemaakt? Ik hoor graag jullie ervaringen! Bedankt.

Greetz

hallo,

ik had vorige maand hetzelfde, ben in augustus vorig jaar gestopt en had direct een regelmatige cyclus maar vorige maand was ik ineens 2 week overtijd en testte steeds negatief uiteindelijk werd ik op de 15e dag ongesteld.
ik had wel allerlei klachtjes die bij een eventuele zwangerschap hoorden maar helaas dus niet zwanger.

groetjes Kaatje

Hoi,

Dat ken ik ook! Ben nu 2,5 week overtijd en ook 2x negatief getest. Gisteren weer een test gedaan op advies van ha. Die gaf een heel licht roze streepje, dus postief, dacht ik!! Omdat het streepje zo licht was moest ik van de ha vandaag nog een keer testen met ochtendurine. Gedaan dus en die test is weer negatief! Om gek van te worden!!!!

Heb je al contact opgenomen met je ha? Die kun je om advies vragen of veel geduld hebben, maar das (voor mij iig) erg moeilijk ;)

Succes ermee!!

Gr. Janne

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties!

@kaatje: jammer dat je uiteindelijk toch ongesteld werd. Ik ben benieuwd of ik het uiteindelijk ook veel later wordt....Ik heb ook niet het gevoel dat ik ongi moet worden....

@Janne: Wat raar dat de test gisteren een licht roze streepje gaf en vanochtend weer niet pfff begrijp dat je er gek van wordt.....Nee ik heb nog geen contact opgenomen met de ha, misschien dat ik van de week maar eens even ga bellen. Wachten is niet leuk ;-)

Ik wens jullie heel veel succes!

Gr.

Misschien positief nieuws, een kennis van mij heeft ook meerdere testen gedaan en die waren steeds negatief en toen heeft ze bij de huisarts een speciale test gedaan en die was positief, dus maak gewoon een afspraak met je huisarts. Dit tenzij je net gestopt bent met de pil, je cyclus kan dan onregelmatig zijn omdat je lichaam nog moet wennen aan het zelf doen zegmaar. Dus heel veel succes en hoop dat je zwanger bent!

Liefs!

Terug
Bovenaan