1.86m, maat 42 zoekt LANGE spijkerbroek!! waar te koop!!?

Nog 1 broek en dan past niets me meer...
niet erg natuurlijk, want er groeit een wondertje in m'n buik.
Alleen zou ik er graag samen met dat wondertje er ook nog leuk uit willen zien en da's nou errug lastig als je 1 meter 86 bent. Alle positiebroeken zijn te kort. Véél te kort.

Wie o wie weet waar ik een erg lange positiespijkerbroek kan kopen?? De andere broeken ben ik zelf maar aan het maken, je moet toch wat he? Maar een spijkerbroek is natuurlijk lang niet zo mooi als je em zelf maakt!

Wie helpt me uit de brand?

Dank jullie wel! Linda

Ik heb zelf in een kledingzaak gewerkt. En er waren veel vrouwen met dat probleem. (H&M) Heb er veel uurtjes inzitten om een leuke broek in de winkel te zoeken met die mensen. Vaak keken we dan of er een herenbroek was met een model dat ook voor vrouwen geschikt was. En dat ging best. lag een beetje aan de collectie op dat moment en de modellen die er waren. Dus mocht je er echt niet meer uitkomen dan kun je dat eens proberen. maar je bent wel even een tijdje aan het passen.  

ik heb bij kids factorie een broek van noppies gekocht.
Wel redelijk prijzig ,maar ik verwacht dat ik hem nog een tijdje aan ga hebben ivm ontzwangeren (ik ben altijd al snel meer geld kwijt aan kleding!!).
Hij koste iets van € 75,00 maar deze is zo lang, dat wanneer ik mop blote voeten loop de broek over de grond sleept.
En ik ben 1,88 dus nog iets langer.
Ook bij de C&A heb ik wat gevonden, kan net qua lengte, maar elke C&A verschilt.
In Breda hadden ze best wel veel terwijl in Utrecht bijna niks hing.

Succes met zoeken!! Het valt niet mee nee!!

Liefs Alma 35 weken zwanger!!

Ik heb een maandje geleden in Belgie in Promod spijkerbroek gekocht.
Gewone, niet voor zwangere.Maar die is zo land, dat ik hem 2 maal moet
vouwen. Ik ik ben 1.68. Ik weet niet waar je woont, maar Als het dicht
bij de grens met Belgie of Duitsland ligt- kun je even daar gaan
shoppen."Promod" heeft in iedere gevaal lange broeken.

En heb je bij Etam gekeken? Ze hebben ook lange mode?

Terug
Bovenaan