1 april-grap

ja hoor vanmorgen mijn kids, mam we gaan met zijn allen de juffen en meesters op school een goede grap vertellen. Dus ik oja wat dan? Nou dat ons zusje geboren is en dan roepen we hard 1 APRIL....de boeven.... :))
 
haha ja heerlijk he.... oei 1 april ik had er niets eens rekening mee gehouden. Normaal zou ik op mijn werk blij zijn als ik vrij was aangezien ik met pubers werk en op die dagen zijn het ook echt pubers ;). Maar goed dat ik inmiddels niet meer werk haha hoef ik me niet te verstoppen.
 
hihi arentmaas.
Tja ik heb er 5, in de leeftijd van 12,12, 10,7 en 6 dus krijg nog wel het een en ander te verduren vandaag. Maar mamma kan er ook wat van hoor, dus laat ze maar komen..... hihi
 
Haha (lol) meestal kan ik er erg mee lachen met de grappen die ze toch elke keer weer verzonnen krijgen. Ben benieuwd wat ze gaan verzinnen bij jou en jij uiteraard ook ;) word een dolle boel vandaag bij jou haha.... enjoy!
 
ik heb toen ik zwanger was van nummer 2 deze grap ook uitgehaal bij mijn man., belde hem sochtend om te vertellen dat mijn vleizen waren gebroken, hij echt waar ik ja ach 1 april. nu komt de grap ik hing op en mijn vliezen braken echt, tja dat werd dus terugbellen om te vertellen dat het nu wel menens was. uiteindelijk is ons dochtertje 3 april geboren
 
Wij hebben vandaag wel de moeders heel even doen geloven dat we een tweeling krijgen (moest vandaag voor het eerst naar de VK). Ze hadden het gelukkig wel allebei snel door, maar we hadden ze toch even op de kast.

Nu gelooft alleen niemand ons meer als het echt een tweeling blijkt te zijn......
 
Terug
Bovenaan