1 april, hoop het niet...

Hoi hoi,

Gister was ik uitgerekend en was bij de vk geweest.
Alles is nog prima in orde, de baby en ik voelen ons nog prima..
De vk dacht dat ik nu met een kleine week wel ga bevallen..
Ikzelf vind 3 april wel een mooie datum, (3 is mijn geluksgetal) of
4 april, ( 4-4-2007 heeft ook wel wat) ,maar ja we hebben het niet voor het zeggen..
Maar we komen bijna bij de 1 april en die datum wil ik toch liever niet!!
Hebben meer van jullie dat ook???

liefs simone 40,1

hoi simone,

vind je 1 april niet leuk?
aan mijn inlognaam kun je al zien dat ik daar anders over denk.
ik ben ook al bijna 41 weken,maar heb altijd gezegd weden dat het bij ons 1 april word!!!
ik vind het best een leuke datum iedereen is altijd super allert op deze dag dus zullen ze onze kindjes niet zomaar vergeten.
achjoh,ze zijn toch al te laat dus wie weet.
maar bij 4-4 heb ik nog niet stil gestaan,en lijkt me ook wel leuk.
maar 3-4 is samen ook 7 dus dat is weer wel wat.
nou zo is alles wel toepasselijk,mijn oudste is bv van 4-5 dodenherdenking???en mijn jongste van 11-11 en dat is heilig voor verwoed carnavalsvierders als wij.
dus wij hebben eigenlijk wel iets met gekke data.

gr.chris

Hoi,

Ik zeg al vanaf het begin dat ik beval op 1 april. Ik was 19 maart uitgerekend en die 1 april komt nu toch wel heel dichtbij. Aan de ene kant maakt het me helemaal niet uit, maar als ik het voor het kiezen zou hebben dan toch maar een andere dag. Maar we hebben  het niet voor het kiezen en ben ik allang blij als ik 1 april beval (liever eerder natuurlijk )  want dan ben ik 13 dagen overtijd en is het wel mooi geweest.

Mijn zus heeft 2 kids. 1 is jarig op 29 april (op de uitgerekende datum bevallen)  en de andere kwam 2 jaar later op 30 april (1 dag overtijd). Ik zeg wel eens hoe krijg je het voor elkaar.............!!!!  

groet,
Tamara
41,4 weken

Terug
Bovenaan