1 april!

A

Anoniem

Guest
meiden!
nu even wat anders dan zwanger praat.

het is vandaag 1 april! hebben jullie nog grappen uitgehaald?

tja.. we moeten wat he om de tijd te verdrijven..

Ja!

Wij hebben bij een collega die altijd achter zijn pc zit te vloeken, alle stekkers uit zijn pc getrokken. Hij kwam binnen en probeerde in te loggen, ging over de rooie en hing binnen 10 tellen aan de lijn met de helpdesk.
Toen iedereen in een deuk lag had hij hem door.

Groetjes!
Esprit

Nou,.... normaal moet ik op 1 april altijd erg op mijn hoede zijn; ben n.l. werkzaam in het basisonderwijs. Dus dat is het ene (flauwe) grapje na het andere.

1 april valt nu in de paasvakantie............... dus het is eigenlijk helemaal langs me heen gegaan!

Groetjes,

SUUS

haha dan heb jij geluk gehad he??

en die grap van die pc was wel leuk ik kan me voorstellen dat jullie in een deuk hebben gelegen hahaha

Hey Suus,

Jij had dus ook geluk dat je op 1 april vrij was.
Wij hebben geen paasvakantie maar mijn kleutertjes waren 1 april vrij dus
zijn die flauwe grapjes ook allemaal langs me heen gegaan.
Maar goed, ik heb zelf ook geen grapjes uit kunnen halen met de kids, das ook wel weer jammer .

Liefs Sandra

Hoi meiden, nog een juf hier! Ik had geen vakantie, maar een adv dag vrijdag! Maar ik heb op afstand wel een grap uitgehaald met mijn kids (groep 7). Ze hadden donderdag een topotoets gemaakt, die heb ik stuk voor stuk gekopieerd en alle goede antwoorden fout gerekend. Resultaat: de hele klas een 1, terwijl ze altijd bijna allemaal een tien halen. Mijn vervanger heeft dus vrijdag eerst die fout gecorrigeerde kopieën uitgedeeld... ik zal morgen wel horen of ze het grappig vonden of juist niet.

Liefs, qwebbel

Ik zit ook in het onderwijs (1e + 2e klas vmbo), en ik moest wel gewoon werken op 1 april. Ik heb de hele dag dus aan moeten horen, "juf uw veter zit los" en "er zit wat in uw haar".
Alleen mijn mentorklas probeerde een beetje orgineel te zijn, door de receptioniste te laten bellen dat er iets voor me op het schoolplein  stond. Dat was dus vrij doorzichtig, ik miste ook  gelijk twee leerlingen die zogenaamd naar de tandarts zouden  zijn. Toch maar even naar het schoolplein gelopen en daar stonden ze "1 april!!!".
Ach,  ze hebben hun best gedaan.

Groetjes Hanneke  

Terug
Bovenaan