1 april

Haha, heb vanmorgen Evy (wordt vrijdag 9 jaar) naar boven gestuurd om een doosje knoopsgaten te halen dat naast mijn bed staat. Whahahahahaha... lekker gemeen.
Nu is ze best wel boos en kan ze er niet om lachen...
Best moeilijk als iemand grapjes met je maakt terwijl je helemaal in spanning bent voor je verjaardag over een paar dagen.

Jullie nog leuke april grappen??

haha leuk

Bij mij op school hadden ze de kinderen een paar weken geleden een briefje meegegeven dat rtl4 een nieuw programma aan het opnemen was. Namelijk de gekste school van Nederland. Nu hadden ze vrijdag een briefje gekregen dat rtl4 vandaag opnamen kwam maken en dat de kinderen er zo gek mogelijk uit moesten zien. Ik was vandaag vrij maar ben toch even  gaan kijken en bijna alle kinderen waren verkleed, zagen er raar en gek uit. ze hadden onderbroeken op hun hoofd, kleding verkeerd aan etc.  Ook de meesters en juffen waren verkleed, die wisten natuurlijk wel dat het om een 1 april grap ging. Rond 10 uur zou het opname team langs komen. Dat waren 3 juffen die gek verkleed waren. Met een een nepcamera en een garde kwamen ze langs de groepen om de interviews af te nemen. Het was echt geweldig om al de kinderen te zien.
Het was een zeer geslaagde 1 april grap

Leuk is dat ja!! Ik zie het al helemaal voor me.

Omdat je op een school werkt wil ik je deze niet onthouden... misschien een idee voor volgend jaar.
De 2 oudsten kwamen vorig jaar met een gekleurde  stip op de hand thuis. En een  vragenlijst die ze in moesten vullen. Er werd getest hoe kinderen reageerden op een bepaalde kleur. Elk kind had een verschillende kleur. Je moest invullen welke kleur je had. Of het raar voelde, of het wat veranderd nadat je een boterham had gegeten en hoe was het voordat je naar bed ging? Veranderde de stip van grote en kleur?? Zoiets allemaal. Je kunt verzinnen wat je wil.
Er zat ook een officiele brief aan de ouders bij die echt redelijk echt leek.
De volgende dag moesten alle kindjes hun vragenlijst inleveren en dan zou er nog een reactie test komen ofzo.. dat weet ik niet precies meer...
Ze kwamen op school met hun vragenlijst en stippen op hun handen... 1 april!!!
De juffen hadden het op school ook leuk aangepakt. Ze hadden de hand eerst ontsmet en de eerste 10 minuten moet er een pleister op en moest de hand omhoog gehouden worden. Kei leuk!! En wat een verhalen op de vragenlijsten zeg... bij veel kindjes voelde het raar hahaha, vooral na de boterham eten

Terug
Bovenaan