1 april ;)

Beetje vals, maar we hadden vanmiddag de meest gelukte 1 aprilgrap in jaren! Onze peuterzoon ingefluisterd en oma gebeld om hem te laten vertellen dat "bob" (werknaam van beeb) geboren was. Haha, ze trapte er vol in en finn was helemaal trots dat hij zo'n goeie grap had gemaakt. Echt, lang niet zo gelachen!!!

Anderen die van de gelegenheid gebruik hebben gemaakt, of zijn wij de enigen met van die kinderachtige acties ;) ?

nee hier niet gedaan, lag een beetje te veel voor de hand :) zouden mn ouders echt niet in hebben getrapt.

vorig jaar wel mn man flink in de maling genomen.
31 maart ging hij savonds naar bed en toen heb ik heel het huis over hoop gegooid, laptops en portomonee's verstopt en naar bed gegaan.
toen hij dus sochtends wakker werd en naar beneden liep, kreeg hij de schrik van zn leven. hij rende weer naar boven, ik kon met heel veel moeite mn lach inhouden. schat schat, er is ingebroken!
ingebroken?? hoe kan dat nou?? is de deur geforseerd? uuh nee, dat niet. die zit nog keurig op slot zei hij.
hij keek echt verschrikt en ik begon te lachen.
1 april! riep ik. toen moest hij toch wel lachen hihihihi.
had ik hem ff goed tuk :p

mn dochtertje heeft wel veel "grapjes" gemaakt. er zit een vlek op je shirt, er zit een spin in je haar enz.
echt van die flauwe 4 jarige mopjes, maar we spelen ze maar al te graag mee hahahaha

wel grappig dat je moeder erin trapte! die van mij zou er echt niet intrappen hoor hihihi

liefs, do

Ja, mijn schoonmoeder had ook echt gedacht dat de kleine op 1 april geboren zou worden ( beetje onrealistisch, ben vandaag 39 weken en finn kwam met 42+3, maar goed).
Het was dus een inkoppertje ;)
En vooral de triomfantelijke blik van finn toen hij merkte dat zijn actie geslaagd was, echt onbetaalbaar!

Terug
Bovenaan