Hoi hoi,
Hoe gaat het met de meiden die 1 augustus (morgen) hun NOD hebben???
Ik heb nog nergens last van
maar ja wat niet is dat kan nog komen natuurlijk hè.
Ik vind het wel mega spannend ik heb er deze maand echt een heel goed gevoel over maar ja je gevoel zegt natuurlijk niet alles.......
Ik heb niet echt last van kwaaltjes. Van de week wel wat pijnlijke (steekjes) in mijn borsten maar dat was maar 1 dag ofzo.
Mijn cyclus duurde vorige maand 27 dagen en als dat deze maand weer zo zou zij dan was ik afgelopen donderdag ongi geworden maar dat is dus nog niet gebeurd. Dat ik morgen mijn NOD dag waarschijnlijk heb is het gemiddelde van de cyclussen.
Maar ik heb nog geen krampen in mijn buik die ik normaal een dag van te voren wel altijd heb!
Ik begin echt ongeduldig te worden en het spookt de hele dag door mijn hoofd.
Als ik woensdag nog niet ongesteld ben ga ik een test halen......
Dat wordt dan de 1e......
Maar ja eerst de dagen nog aftellen.
Good luck allemaal!
Greets Tika
Hoe gaat het met de meiden die 1 augustus (morgen) hun NOD hebben???
Ik heb nog nergens last van
maar ja wat niet is dat kan nog komen natuurlijk hè.
Ik vind het wel mega spannend ik heb er deze maand echt een heel goed gevoel over maar ja je gevoel zegt natuurlijk niet alles.......
Ik heb niet echt last van kwaaltjes. Van de week wel wat pijnlijke (steekjes) in mijn borsten maar dat was maar 1 dag ofzo.
Mijn cyclus duurde vorige maand 27 dagen en als dat deze maand weer zo zou zij dan was ik afgelopen donderdag ongi geworden maar dat is dus nog niet gebeurd. Dat ik morgen mijn NOD dag waarschijnlijk heb is het gemiddelde van de cyclussen.
Maar ik heb nog geen krampen in mijn buik die ik normaal een dag van te voren wel altijd heb!
Ik begin echt ongeduldig te worden en het spookt de hele dag door mijn hoofd.
Als ik woensdag nog niet ongesteld ben ga ik een test halen......
Dat wordt dan de 1e......
Maar ja eerst de dagen nog aftellen.
Good luck allemaal!
Greets Tika