1 augustus uitgerekend, al iemand bevallen??

Ik ben op 1 augustus uitgerekend en volgens een oude lijst op dit forum zag ik dat er veel meer waren die op 1 augustus waren uitgerekend. Is er al iemand daarvan bevallen? Volgens mij blijven de baby's tegenwoordig steeds vaker langer zitten, of is de berkening bij de vk anders geworden. Heeft iemand ook die ervaring. Ik was bij mijn eerste 2 weken over tijd en hoopte nu stiekem op een paar dagen ervoor, maar het kan natuurlijk nog, nog 6 dagen.

Kirstin

Hoi allemaal,

Ik heb eigenlijk niet echt actief deelgenomen aan het forum maar wel regelmatig even gelezen hoe het met iedereen gaat.
Ik was 3 augustus uitgerekend en ben afgelopen woensdag (23 juni) bevallen van een zoon, Tygo.
Hoop voor iedereen van het augustus forum dat jullie ook niet zo lang meer hoeven te wachten!
groetjes Susanne

Hoi Kirsten

ik ben op 2 augustus uitgeteld maar hier zit de kleine nog op kamers hihi...
vandaag hebben ze voor de 2de keer geprobeerd me te strippen maar doordat de baarmoedermond nog niet helemaal verstreken is kan dit nog niet...
dit willen ze doen omdat ik niks meer kan binnen houden en bijna continue misselijk en beroerd ben. elke dag moet ik overgeven dus al met al is het einde voor mij geen pretje meer...ze willen me wel helpen maar de kleine vind het wel goed zo hahaha...ach achteraf ga ik de buik missen dus probeer er ondanks alles toch nog maar even van te genieten...en een koele douche doet wonderen heb ik vandaag wel gemerkt met deze hitte...

Groetjes Veronique (vandaag precies 39wkn) en mama van Daniëlle (2jr)

Hoi allemaal,

Susanne: Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon Tygo!

Hier is alles  nog rustig. Ik ben 4 aug uitgerekend. Van ons zoontje ben ik 6 dagen voor de uitgerekende datum bevallen.
Wel merk ik de laatste dagen dat mijn lichaam echt bezig is om de bevalling voor te bereiden. Maar ja, dat zegt natuurlijk nog niets, kan nog altijd 3 weken gaan duren!

Ik kan niet zeggen dat er in mijn omgeving veel vrouwen overtijd gaan. Dus ik heb niet het idee dat dat nu meer gebeurd. Ik ken er genoeg die voor de uitgerekende datum zijn bevallen.

Groetjes,
Susan

hoi allemaal,

ik was 30 aug. uitgerekend maar ben 13 juli bevallen van een zoon door middel van een kz met 32 weken en drie dagen.
de rede van de kz was pe (zwangerschaps vergiftiging) en ik had een infarct gehad in de moederkoek.
met mijn zoon igino gaat het gelukkig heel goed hij doet het heel goed.
hij woog bij zijn geboorte 1424 gr. hij was terug gevallen naar 1340 gr. en inmiddels weegt hij al weer 1605 gr. hij is vandaag 2 weken oud.

en gister heeft hij zijn eerste flesje leeg gedronken voor de gene die denken nou wauw zijn eerste flesje, een baby die onder de 34 weken geboren wordt kan nog niet de combinatie van drinken, slikken en ademen maken dat is iets wat hij dus nu nu hij 34 weken is moet leren dus vandaar dat ik zo trots ben op dat eene flesje.

groetjes tineke

Hoi Kirstin,
De lijst die er nu op staat klopt niet meer. Ze zijn overnieuw begonnen, maar een heleboel van de oude lijst staan er niet meer op. Ik had mezelf weer toegevoegd op de nieuwe lijst en ben nu door Charlotte verwijderd (heel fijn).
Volgens mij kun je beter op de oude lijst kijken.
Groetjes Nanna

Hoi,
Ik ben bevallen op 10 juli. Ik was 1 augustus uitgerekend. Dus 3 weken te vroeg.
Heerlijk hoor. Mijn verhaal staat in het topic : ik lig in het ziekenhuis.
Succes nog met de laatste loodjes. Hoop dat je spoedig gaat bevallen. En dat het ietsje koeler wordt.
Groetjes Marina

Terug
Bovenaan