1 balletje in het zakje?

Hallo allemaal,
ik ben niet bepaald een actieve poster maar lees wel vaak mee hier. Nu heb ik zelf een vraagje en vroeg mij af of jullie raad weten of ervaringen hebben.

Sinds gisteren viel het me ineens op dat  mijn zoontjes  zakje er wat anders uitziet en heb gevoeld en voelde maar aan een kant een balletje. Misschien zie/voel ik het wel verkeerd hoor, maar durf niet zo goed te voelen. Zijn balletjes waren bij de controles op het CB wel ingedaald.
Stel dat ik het goed heb gevoeld moet ik er mee naar de dokter of gebeurt dit vaker? Of schiet het balletje vanzelf weer terug?
Trouwens, ik had nog nooit eerder gevoeld, dus weet niet hoe het voorheen was.

Alvast bedankt!

hoi hoi.

als ze op het CB ingedaalt zijn , zal dat ook wel zo zijn.
Mijn zoontje heeft ook wel eens dat er een bal terug schiet, tijdens het lachen, of tijdens huilen enz, dan is ie even weg, komt dan wel weer terug hoor.
denk niet dat je je zorgen hoeft temaken.

groetjes Simone

mv Mart en ?

Hoi,

Ook bij kou kunnen de balletjes terug schieten. Je kunt dan ook eens proberen om te voelen als hij lekker in badje zit. Dan zou je ze allebei moeten kunnen voelen.

Balletjes kunnen nog wel terugschieten (ook al zijn ze eerst ingedaald geweest) zonder dat ze weer terug gaan vanzelf. Dit is volgens mij niet echt ernstig. Ik weet niet hoe lang het nog duurt voordat je naar het CB moet. Dan kun je het daar vragen. Vindt je dat te lang duren, ga dan gewoon naar je HA?

Groetjes, Karin

HI Nikki

Het kan idd dat een balletje weg schiet als je zoontje ziek is of het koud heeft, maar hij hoort wel terug te schieten.
Bij mijn zoontje was er ook 1 niet ingedaald en hij is er in augustus aan geopereerd, dus als het balletje nou niet meer terug komt moet je wel echt aan de bel trekken, want mijn zoontje heeft voorrang gekregen op de wachtlijst omdat ze dit het liefst zo snel mogelijk willen opereren. Het moest gebeuren voordat ie 1,5 jaar was( hij is van 23 juni 2007 ) want als ze er te lang mee wachten en het bv pas in de puberteit doen kan het zijn dat ze onvruchtbaar worden en eerder kans op testikel tumor.
Ik wil je niet bang maken maar dit heeft de arts mij afgelopen donderdag nog verteld toen ik op controle moest om te kijken of alles goed heelt.
Ik vroeg het nl ook voor iemand anders die ik ken, die heeft een zoontje van 6 jaar en de balletjes waren er ooit wel, maar nu al meer dan een jaar niet meer en zei vroeg aan mij of ik aan de arts moest vragen wat ze moest doen en dat was dus zijn antwoord.
Nadat het cb het bij mijn zoontje had geconstateerd moest ik naar de huisarts gaan en die heeft mij toen doorverwezen naar een uroloog.
Als je nog wilt weten hoe de operatie en alles verloopt hoor ik het wel,
ik wil je absoluut niet bang maken maar ik zou het wel in de gaten houden!

xxxjes

Terug
Bovenaan