1 cm ontsluiting en slijmprop verloren

Hoi,

Met 30 weken heb ik een week in het ziekenhuis gelegen met weeën. Deze zijn met medicatie geremd tot 34 weken. Met 34,5 week verloor ik mijn slijmprop. Een weer erna weer een dag in het ziekenhuis met weeën en had 1 cm ontsluiting. Verlies sinds dien nog steeds slijm. Nu 3 dagen later (bijna 36 weken) nog steeds voorweeën wisselend in sterkte.

Hebben jullie hier ervaring mee en hoe groot is de kans dat de bevalling binnen 1 a 2 weken start. Hoe lang kan ik zo rond blijven lopen want het is erg vermoeiend.

Groetjes!

Hoi,
Zolang je vruchtvlies intact is kun je nog wel een tijdje doorlopen!
Maar ik denk dat je dit beter even kunt bespreken met je vk/gyn, die kan je veel gerichter antwoord geven!
Succes ermee!
Liefs MJ

hoi hoi

lees je verhaal net ik heb precies het zelfde
ik ben nu inmiddels 37.3 weken zwanger maar heb drie weken geleden ook in het ziekenhuis gelegen en heb ook een cm ontsluiting en weeen het is niet fijn maar de kleine zit er nog steeds en maakt het goed dus maak je niet al te druk luister wel goed naar je lichaam en bel bij veranderingen direct je verloskundige tegen mij werd ook gezegt het duurd niet lang meer maar het is al weer drie weken geleden en volgens mijn verloskundige kun je er zelfs mee door lopen tot het einde van je zwangerschapsduur wel houden ze je natuurlijk goed in de gaten

heel veel succes gr veer

hoi hoi,

ik heb 2,5 maand rondgelopen met weeën.
deze werden heel erg toen ik in het zh werd opgenomen omdat mn dochtertje te klein was. ik had een blaasontsteking in het zh gekregen waardoor de weeën heel erg sterk begonnen te worden maar er gebeurde verder niets. na twee weken mocht ik naar huis ( er was met mn dochterje niets aan de hand) op voorwaarde dat ik elke dag 2x langs kwam voor de ctg.

op de derde dag van deze controles verloor ik tijdens de ctg mijn bloedprop en had ik 2 cm ontsluiting. ik moest direct mn vriend bellen want de baby kwam er volgens de verloskundige en de gyn aan. met kerst ( weer een week later) mocht ik naar huis, met ontsluiting, weeën maar geen baby.

weer iedere dag naar het ziekenhuis en uiteindelijk op 30 december 'snachts naar het ziekenhuis gegaan met hele zware weeën. daar aangekomen had ik nog steeds maar 2cm. ik kreeg morfine die niet meer hielp en na een helse nacht hebben ze me de volgende ochtend een ruggeprik gegeven omdat het onmenselijk zou zijn om nog langer zo te blijven lopen.

ik ben nu moeder van een prachtige dochter maar heb er lang over gedaan voor ik haar te zien kreeg. ze was overigens alsnog een maand te vroeg hoor

Terug
Bovenaan