1 cm ontsluiting

<p>Gisteren hoorde ik bij de vk dat ik 1 cm ontsluiting heb en mijn baarmoedermond al weker is geworden. Ik ben nu 38,2 weken zwanger en kan niet meer wachten.  Hoe snel de ontsluiting zich doorzet is bij iedereen anders zei de vk sommige paar uur andere dagen andere nog 2/3 weken. Dus nog geen concreet antwoord. Ik heb ook meer last van spiertrekkingen in mijn zij en meer last van afscheiding en witte vlokken bij het plassen , plaatst getest geen blaasontsteking. Alles staat er goed voor en ik merk ook meer druk op mijn vagina. Alleen wanneer komt ze nu ? Wordt langzaam ongeduldig hahah. Hoe verloopt dit bij jullie ? Tips ?</p>

Ik heb twee weken in het ziekenhuis gelegen met vroegtijdig gebroken vliezen, 2 cm ontsluiting en geregeld weeën voordat de kleine kwam met 37 weken. Ik wil je niet ontmoedigen, maar het kan dus best even duren ? 

Hier juist het andere verhaal dan Liesle. Ik belde de vk omdat ik krampen had met 39+2. Vk voelde maar helaas, ik had 0 cm ontsluiting. Paar uur later moest ik spugen en heb ik haar weer gebeld. Hopla, 7 cm ontsluiting. Zoonlief is diezelfde dag thuis geboren ?.
Maar goed. Denk dat je weinig hebt aan ervaringen van anderen want daar kan zo ontzettend veel verschil in zitten. Ik ken het gevoel van ongeduld, dus was ook heel blij de 40 weken niet aan te tikken haha. Ga nog even lekker slapen nu het nog kan!

Kan helaas nog even duren! Je kan weken rondlopen met een paar cm ontsluiting. Bij de één komt de bevalling snel opgang en bij de ander duurt het nog een paar weekjes. 
Probeer gewoon nog wat leuke dingen te gaan doen. Dat helpt een beetje als afleiding 

Terug
Bovenaan