1 CM ONTSLUITING!!

was net op controle, bij gyn in ziekenhuis.
behalve dan dat ik er totaal gemarteld ben, zei hij als laast tja meid, je bevalling et gewoon niet echt door, hier zijn wat slaappillen voor komende nachten, en oh ja, je heb 1 cm onsluiting.

ik voelde lichte paniek komen, maar hij bleef zo rustig.
ik zit ze soms al echt weg te puffen, afwachten dus.
maar dit duurt als het goed is niet zo lang meer.

naja we zien wel hoe het gaat.

xx

Jeej Martine,

Ik wist niet dat je bevalling zich al echt aan het aandienen was.
Wat spannend!!

Heel veel succes en kracht in ieder geval gewenst de komende tijd, zo te horen kan het nog wel eventjes duren.

Hou je ons op de hoogte?

Liefs, Lotte

Lieve Martine,
wil je "pret" echt niet bederven, maar er zijn heel veel vrouwen die de laatste tijd van hun zwangerschap met 1 cm ontsluiting rondlopen en heel wat voorweeën moeten wegpuffen. Het betekent wel dat je lichaam idd bezig is met de a.s. bevalling, maar dit   kan nog wel een tijdje gaan duren, voor het echt doorzet. Dus, houd daar ook rekening mee!!! Het hoeft natuurlijk niet, wie weet gaat het heel snel, maar please hoop nergens op!!!!

Heel veel sterkte, doe rustig aan, geniet nog even van de rust en het getrappel in je buik!!

Liefs Hilma.

Oja, en die slaappillen He!! Toen ik van Boaz zo aan het rommellen was op het eind heb ik op een gegeven ogenblik ook 2 slaappillen gekregen, ik heb die nacht heerlijk geslapen en de volgende dag nog heerlijk duf en sloom geweest. Toen we de volgende avond weer op bed gingen, heb ik al met al 3 uurtjes geslapen en toen begon de bevalling. Ik was dus door die slaappillen heerlijk uitgerust en dat had mijn lichaam toen echt even nodig voor dat het met de bevalling kon beginnen!

Dus wie weet.........

Liefs Hilma

hi.

nee hoor ik verheug mij nergens op, ja wel op mijn slaappillen voor vannacht.
ik weet dat het nog weken kan duren.
harde buiken voorweeen zijn wel erger sins vanmiddag.
we zullen zien.

ik houd iedereen gewoon op de hoogte.

xx

Hee Martine,
Ik liep bij mijn zoontje ook de laatste weken met 1 cm ontsluiting rond, en zoals Hilma ook zegt: het kan heel snel gaan maar gewoon ook nog tot week 40 duren.
Maar wat zul je heeeeerlijk slapen zeg!! Ben ook jaloers op je, waar woont die gyn????
Weltrusten! groetjes Soela

Terug
Bovenaan