1 dag geen ontlasting?

hoi,

wie herkent dit?
ons zoontje heeftvandaag helamaal geen ontlasting gehad.
en dat is voor hem vreemd omdat hij normaal elke dag wel meerdere luiers vol heeft.
de laatste dagen werd zijn ontlasting niet anders van dikte maar wel van kleur.
en het stonk ook meer.
een beetje een vies onderwerp.
zou het kunnen omdat ons mannetje nu wat ouder wordt dat de ontlasting ook anders wordt?
hij heeft er absoluut geen last van.
wat zou het kunnen zijn?
of is dit normaal?

groeten taz
 
Geen paniek!!!!!!! Ik zou me niet teveel zorgen maken, ik denk dat het normaal is. Onze dochter heeft ook niet iedere dag ontlasting. Kan best zijn dat je kindje de dag erop, onwijs veel poept. Zelf heb je toch ook niet iedere dag ontlasting?? Ik tenminste niet....
 
hoi taz
Ik weet niet hoe oud je zoontje is, maar het is normaal dat het verandert als ze ouder worden. Mijn dochters hebben soms 2x op een dag ontlasting, soms 1 of 2 dagen niet.
Vanaf af dat ze geen flesvoeding meer krijgen, hebben ze dezelfde ontlasting als wij, en stinkt het dus ook hetzelfde !
groetjes Melanie
 
Mijn zoontje heeft normaal ook elke dag ongeveer 2/3 poepluiers (21 maanden oud). Vorige week had hij opeens een dag zonder poep! Maar de dag erna was het "ritme" weer normaal. Ik zou me niet direct zorgen maken.
Succes!
 
Hoi!

Ons zoontje heeft wat wij "poepdagen"noemen, soms poept hij 1 of soms meerdere dagen niet, dan een aantal dagen achter elkaar juist heel veel (soms tot 3x per dag.)
 
Terug
Bovenaan