1 dag hevige bloeding, daarna over..

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben nogal in de war op 't moment...</p><p>Na bijna 2 jaar proberen, had ik vorige week maandag eindelijk een positieve test in handen. Heb die dag ook gelijk een test met wekenindicator gedaan, en deze gaf 2-3 weken zwanger aan.</p><p>Die woensdag heb ik (denk ik) een innestelingsbloeding gehad. Lichte bloeding, bruinig. Klein beetje last van mijn buik gehad, maar dat was ook maar even. </p><p>Rest van de week geen bloeding gehad. Wel constant raar gevoel in me buik en moe. Maar dit zou normaal zijn.</p><p>Tot afgelopen zondag. Ik kreeg smiddags al pijn in mijn buik en het werd steeds heviger. Echte 'ongesteldheids buikpijn'. S'avonds had ik ook ineens flink wat bloed. Helder rood. </p><p>Ik heb die nacht ook nog gebloed, en gisteren (maandag) ook nog flink. Ook continu die buikpijn. Smiddags een verloskundige uit de buurt gebeld, gevraagd wat dit kan zijn. Zei vertelde me dat het normaal is, tenzij het hevig bloedverlies was en er stevige buikpijn bij kwam kijken. Nou dit was dus zo. Dus ze zei dat ze bang was dat het dan niet goed was gegaan. Ik moest het een week aankijken, want meestal blijft het bloeden dan wel even, en volgende week maar weer een test doen.</p><p>Maar vandaag heb ik dus weer heel licht bruin bloedverlies en geen/weinig buikpijn. Ik zit nu dus met flinke twijfel wat die bloeding nou geweest is.</p><p>Iemand hier ervaring mee?</p><p>Ik kan nu nog geen test doen, dat zou onbetrouwbaar zijn op t moment. </p><p>Ik hoop dat iemand mij kan helpen!</p><p>Liefs</p>

Veel bloed klinkt natuurlijk nooit goed, al zeker niet in een prille zwangerschap. Ik zie persoonlijk niet veel andere redenen waarom je zoveel bloed zou verliezen gepaard gaande met pijn. 
Kunnen ze intussen geen echo nemen? Bij mij zagen ze hieraan dat de baarmoeder opnieuw "leeg" was en ik was denk ik ongeveer even ver.

Volgens de verloskundige konden ze nu nog niks zien via een echo. Daarom dat het gewoon een kwestie van afwachten is.. dus dan zullen we dat maar doen. 

Is idd zeker niet te vroeg om iets te zien. Hartslag was bij mij al zichtbaar aan 5w5d. Maar los daarvan bedoelde ik dat ze kijken naar de baarmoederwand, die zegt heel veel. Indien de wand dik is, enz. 
Nu als zij zeggen dat je een week moet wachten kan je helaas niet veel anders denk ik :s

Ik heb gisteren gewoon een zwangerschapstest gedaan, en helaas.. niet meer zwanger. 
Gelukkig weet ik het nu wel zeker en kunnen we weer verder!
Bedankt voor jullie reacties!

Spijtig voor je :s helaas lijkt het iets die bijna elke vrouw overkomt heb ik zo de indruk... Vroeger nooit bij stil gestaan dat het "normaal" is om een vruchtje te verliezen. 

Terug
Bovenaan