<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben nogal in de war op 't moment...</p><p>Na bijna 2 jaar proberen, had ik vorige week maandag eindelijk een positieve test in handen. Heb die dag ook gelijk een test met wekenindicator gedaan, en deze gaf 2-3 weken zwanger aan.</p><p>Die woensdag heb ik (denk ik) een innestelingsbloeding gehad. Lichte bloeding, bruinig. Klein beetje last van mijn buik gehad, maar dat was ook maar even. </p><p>Rest van de week geen bloeding gehad. Wel constant raar gevoel in me buik en moe. Maar dit zou normaal zijn.</p><p>Tot afgelopen zondag. Ik kreeg smiddags al pijn in mijn buik en het werd steeds heviger. Echte 'ongesteldheids buikpijn'. S'avonds had ik ook ineens flink wat bloed. Helder rood. </p><p>Ik heb die nacht ook nog gebloed, en gisteren (maandag) ook nog flink. Ook continu die buikpijn. Smiddags een verloskundige uit de buurt gebeld, gevraagd wat dit kan zijn. Zei vertelde me dat het normaal is, tenzij het hevig bloedverlies was en er stevige buikpijn bij kwam kijken. Nou dit was dus zo. Dus ze zei dat ze bang was dat het dan niet goed was gegaan. Ik moest het een week aankijken, want meestal blijft het bloeden dan wel even, en volgende week maar weer een test doen.</p><p>Maar vandaag heb ik dus weer heel licht bruin bloedverlies en geen/weinig buikpijn. Ik zit nu dus met flinke twijfel wat die bloeding nou geweest is.</p><p>Iemand hier ervaring mee?</p><p>Ik kan nu nog geen test doen, dat zou onbetrouwbaar zijn op t moment. </p><p>Ik hoop dat iemand mij kan helpen!</p><p>Liefs</p>