1 dag na NOD en temp. nog hoog!!?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

wij zijn volgende maand 3 jaar bezig, ik heb een cyclus van 28 dagen, alleen vorige cyclus 26 dagen. Ik temp.altijd pas vanaf dag 25..alleen om te kijken of ik die dag mijn ongi wéér krijg, want dan zakt mijn temp 0,5 graden.Ik zit nu op dag 29 en mijn temp. was vanmorgen nog hoog en vanaf gister voel ik me echt anders..bij vlagen wat misselijk en draaierig....zou t dan toch op de natuurlijke manier lukken?! We wilden toch maar eens naar de dokter gaan nml...ik hoop dat 't niet meer nodig is! Morgen ga ik testen als me temp. nog hoog is..

Allemaal veel suc6 met alles!

Liefs Antoinet

Dag Antoinet,

Oei, wat spannend zeg! Ik heb nooit geweten dat je temp zo'n duidelijke indicatie was. Ik hoor wel dat je dan heel nauwkeurig elke dag op hetzelfde moment moet tempen. Geldt dat ook wanneer je onregelmatige werktijden (en dus opsta-tijden) hebt? Soms moet ik om 7.00 van bed, soms om 9.00. Maakt dat wat uit?

Hopelijk zijn jou symptomen allemaal van een zwangerschap. Ik duim voor je!

Marian

Hi!

Grappig dat je alleen voor ongi je temp. bijhoudt. Zit er ook aan te denken dat te gaan doen, ook om te zien hoe het precies allemaal werkt!

Ik hoop dat het voor jou raak is, maar dat horen we vast!

Gr.

Hoi Marian,

echt spannend hè!?
Ik heb ook wel een wisselende diensten en volgens mij maakt het niks uit, als je maar ongeveer het zelfde aantal uren slaapt en meteen na het uitdrukken van je wekker tempt. Bij mij is het vanaf de eerste dag van mn ongi tot een dag of 2 na mn eisprong 36,4 en daarna 36,9. En vanmorgen nog en ik kan eigenlijk de klok erop gelijk zetten, dit heb ik iig nog nooit gehad!!
Hoelang zijn jullie al "bezig"?

Groetjes Antoinet

Hoi Miekje

Ja dat is opzich wel grappig en handig...kan de ongi je ook nie verrassen!! En ik voel   mn eisprong meestal en wil er ook niet al te veel mee bezig zijn, haha! Lukt toch niet helemaal!
Jij ook veel suc6 verder!

Groetjes

Hoi Marian,

Bij mij maakt dat wel degelijk uit. Mijn normale 'ontwaaktijd' is rond 7.30/7.45 uur. Dan is mijn lage temp 36,7. Als ik er een keertje om 6.30 uitmoet is mijn temp 36,4. Ik heb het ook al een gecheckt: eerst om 6.30 uur meten en dan na een uurtje slapen nog eens en ja hoor 3 tiende gestegen. Kortom: test elke ochtend om dezelfde tijd (kwartiertje maakt nix uit).
Overigens is mijn hoge temp boven de 37 graden, dus het  onderscheid is duidelijk te maken. Ik las laatst hier op het forum dat je temp na de innesteling nog een keer stijgt, dus wie weet iets om in de gaten te houden.

Groetjes,

Tammy

Terug
Bovenaan