1 dag niets gegeten omdat ik ziek was

Hoi Allemaal,

vrijdag avond heb ik voor het eerst weer na z'n 5 jaar overgegeven en dat wel 3x op 1 avond/nacht ook kwam het er van onder uit jaja geen pretje om te lezen..

Ik ben nu 18 weken zwanger en gister helemaal niks gegeten kan dit kwaad voor mijn kleintje?

liefs

hoi hoi

nee dat kan helemaal geen kwaad
de kleine pakt toch wel van jouw wat hij/zij nodig heeft
alleen zelf ga je je er erg beroerd door voelen.
blijf wel genoeg drinken das altijd belangrijk
maar om je kindje hoef je je geen zorgen te maken

beterschap

groetjes moekje
mama van Ryan en 6 weken zw van nummer 2

het kan idd geen kwaad voor je kindje.
jouw lichaam bouwt reserves op, en daar pakt hij/zij t eten dan van.
ik heb 3 weken lang niks kunnen eten.
maak je echt niet druk hoor, niks aan de hand :D

geniet lekker van je zwangerschap!

liefs, do
mama van nathalia,22 maanden
15 weken zwanger van ons 2e wondertje

o das vervelend zeg, volgens mij is er een middeltje wat ik gelezen heb volgens mij vitamine b6 dat het overgeven vermindert tot stoppen van overgeven, je hoeft je niet druk te maken om je kleintje zoals moekje zegt pakt de kleine van jou wat hij/zij nodig heeft.

Je moet wel goed drinken en als je zorgen maakt bel dan je verloskundige dan even, misschien dat hij of zij je tips kan geven.

beterschap en sterkte.

Groetjes mama van sharon

Vervelend.. maar kan niet kwaad hoor voor de kleine iig. Er zijn mensen die de gehele zwangerschap niks binnen houden en veel afvallen maar een kind op de wereld zetten die groter is dan de gemiddelde baby.

Geen zorgen maken hoor. Ik heb 15 weken non-stop overgegeven en ben zwanger van een 2ling. Ze maken het nog steeds prima! ;-) Ben zelf 8 kg afgevallen in de eerste 3 maanden zwangerschap, dus ik hield niet veel binnen. De kleintjes pakken gelukkig wel wat ze nodig hebben... Succes met je verdere zwangerschap!

Terug
Bovenaan