1 dag ongesteld met vermoeden Pco

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>Ik heb begin juli te horen gekregen dat ik waarschijnlijk PCO heb na het maken van een vaginale echo.<br />Ik ben sinds het stoppen van de pil in april nog niet ongesteld geweest.<br />In september heb ik mijn eerste afspraak met de fertiliteitsarts.</p><p>Afgelopen zondagavond had ik opeens helder bloedverlies bij het afvegen en uiteindelijk maandagochtend alleen wat bruin bloed verlies.<br />Wel veel last van krampen maandag tot woensdag en sinds maandag ook last van mijn borsten (voornamelijk links).<br />Ik slaap ook erg slecht afgelopen dagen en heb veel warm/koud momenten.</p><p>Heeft iemand ervaring met een 1 dag menstruatie of een idee wat dit kan zijn?<br /><br /></p><p>Groetjes!</p>

Ik ben dit helaas ook gehad, 1,5 dag bloedverlies na een half jaar niet gemenstrueerd te hebben na stoppen met de pil. Dit bleek ook PCOS te zijn uiteindelijk, ik ben met behulp van Clomid zwanger geworden in de 4e ronde. Er zijn hier gelukkig goede, niet al te ingrijpende, medicamenteuze behandelingen voor! Sterkte!

Terug
Bovenaan