1 dag overtijd en fotos laten maken bij de tandarts

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu 1 dag overtijd, nu maar hopen dat de duiveltjes wegblijven. We hebben het maar twee keer gedaan, maar de tweede keer was gewoon zo leuk. We hebben echt bijna liggen huilen van het lachen. Nu hoop ik dat het die keer dan ook raak is. Zou wel grappig zijn...

Nu maak ik me wel een beetje zorgen. Ik ben gisteren naar de tandarts geweest en ik moest fotos laten maken. Ik had er eigenlijk geen erg in. Maar bij de tweede en laatste foto zei de assistente die er per ongeluk bij bleef dat ze toch niet zwanger was en het dus geen kwaad kon. Ik maakte mij opeens toch wel zorgen. Wat nu als ik zwanger blijk te zijn, kunnen die röntgenfoto's dan kwaad? Weet iemand dit?

knuf Ivy

Ik heb geen idee wat het kan doen als je net zwanger bent, maar wat ik wel weet is dat de tandarts/assisitente jou eerst hoort te vragen naar een evt zwangerschap!!!! Als je hier verder geen antwoord krijgt op je vraag dan zou ik gewoon de tandarts ernaar vragen..
Succes en bedankt voor je antwoord bij mij...

Hoi Ivy,

Bij mijn tandarts staat heel groot aangegeven dat je moet aangeven voordat foto ´s worden genomen of je zwanger bent en/of dit wilt worden. Volgens mij kan het wel degelijk kwaad.... Hij heeft mij vorige keer uitgelegd hoe of wat, maar ik weet het helaas niet meer precies.

Mij lijkt bellen naar de tandarts wel een goed plan! Dan weet je het in ieder geval zeker.

Sorry voor dit niet zo opbeurende verhaal..... Succes met duimen voor het wegblijven van je ongi. Ik doe met je mee!

X-je

Rontgenstralen kunnen veel schade veroorzaken aan je vruchtje.
Het kan helaas zorgen voor afwijkingen e.d.
Ik zou dus even de tandarts of huisarts hierover bellen.

Terug
Bovenaan