1 dag overtijd en kleine bloeding?

<p>Hoi,hoi</p><p>Ik ben benieuwd of er hier meer vrouwen last hebben (gehad) van een kleine bloeding.</p><p>Ik ben vandaag 1 dag overtijd en helaas was de test vanochtend negatief.</p><p>Nu ben ik natuurlijk aan het wachten of ik dan toch ongesteld zal worden (hoop t niet) maar 'van binnen' merk ik een heel licht helderrood beetje bloed op. Dus totaal niks tijdens het afvegen alleen binnenin een beetje. Ik heb verder ook geen last van menstruatiekrampen, wat ik normaal gesproken wel heel erg heb en ben ik al 3 dagen misselijk en moe met vlagen door de dag heen.</p><p>Zou ik dan toch zwanger zijn, en kan dit alsnog een soort innesteling zijn of iets?</p><p>Heeft een van jullie dit ook gehad maar was uiteindelijk toch zwanger?</p><p> </p><p>Ben heel benieuwd naar jullie reactie's :)</p>

Weet je zeker dat je 1 dag over tijd bent?  Je gebruikt ovulatietesten? Anders kan je cyclus ook gewoon wat langer duren. En als je helderrood bloed hebt is nieuw Dus dan vrees ik dat je ongesteld gaat worden.. 

Terug
Bovenaan